Welke laptop voor max. 900 euro?

Pagina: 1
Acties:

• lujo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09-2023
Ik ben op zoek naar een laptop die eigenlijk bedoel is om een desktop te vervangen.

Ik zou daarop ook Vista willen draaien, het liefst met Aero functionaliteit. Wat ik ook belangrijk vind is dat laptop HD files kan afspelen. HD films die op LCD TV afgespeeld worden.
Het scherm moet minimaal 14'' zijn, liever 15''.
En het moet rond 900 euro kosten.

Ik heb begrepen dat het voor de processor niet uitmaakt of het een Core 2 Duo is of een Centrino Duo betreft, aangezien Core 2 Duo bij het huidige architectuur ook beperkt is tot 667 FSB MHz.

Ik vind zelf Sony Vaio mooie laptops als het om design gaat.

Wie zou me willen adviseren bij het aanschaffen van een goede laptop.?

Prettige Kerstdagen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ook fijne feestdagen gewenst :) . Die vrije tijd kan je misschien beter eerst besteden aan het doorlezen van Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? en de CSL policy. Het is namelijk de bedoeling dat je eerst zelf gaat zoeken, voorstellen doet met onderbouwing, en dan commentaar vraagt. En dus niet vraagt om voorstellen voor systemen.

En een tip: design is mooi, maar voor 900 euro ga je dat niet krijgen, en liggen goede VAIOs buiten je bereik. Kijk eerst naar de hardware die je nodig hebt, zoek en lees topics, en doe dan voorstellen. :)

[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 25-12-2006 23:08 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.