Toon posts:

geen internet met kpn experia box

Pagina: 1
Acties:
  • 511 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heej. wij hebben kpn internet plus bellen.. alle computers hebben internet.... behalve mijne.. ik heb windows xp professional Zonder service pack..
ik krijg geen internet op mijn computer.. heb alle geprobeerd.. experia box resetten.. instellinge.. mac adres toevoegen.. en installatie cd van kpn.. die zegt dat hij de router niet kan vinden... mijn UITVOEREN/CMD/IPCONFIG krijgt wel een gateway.. maar volgends msn heb ik weer geen gateway...
sinds ik windows xp prof gebruik heb ik last van dit probleem..is er iemand die de oplossing heeft.. ? ik ben je zeer dankbaar..!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eh, zonder echte informatie zal het moeilijk worden. Geef eens de uitdraai van ipconfig/all.

(en als je toch bezig bent: kijk eens naar de XP firewall...)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Fire wall staat al uit en mijn IPCONFIG gegevens zijn... ip adres.. 192.168.2.3
subnetmasker 255.255.255.0
standaartgateway 192.168.2.1

maar lijkt me sterk dat je daar wat me kan... want met windows xp had ik wel internet. maar met professional niet.. dus waarcshijnlijk is het gewoon een setting.. of service pack 2.. maar die wilt niet isntalleren... en hoe krijg ik m zonder internet...

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor 2 x posten achter elkaar.. maar ik heb het gevonden... ik zal het even uitleggen voor anderen zodat ik ze ook kan helpen met deze topic...

ga naar instellingen van je netwerk.. geavanceerd ... dan odneraan kan je een wizard thuis netwerk maken.. doe dat... en vink gewoon alles aan dan moet ie het doen..

• Coenos
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-12 14:55
Heb er zelf nog nooit last van gehad maar probeer het volgende eens

Het programma WinSockfix deze zal je netwerk instellingen resetten en de nieuwe instellingen inlezen.

Wanneer je een andere pc op de ethernetpoort van de Experiabox aansluit werkt deze dan wel? Dit om uit te sluiten dat je ethernetpoort achterop de Experiabox niet defect is.