Toon posts:

balken en stippen in beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb opeens allemaal balken en stippen in beeld. Ik heb een fx 5200.

Alvast bedankt

Afbeeldingslocatie: http://img01.picoodle.com/img/img01/6/12/25/t_Shot0000i_f5adm_71fb2c87.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 17:57 . Reden: plaatje deed het niet ]

• maap
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-03 11:01
hmm, ik zou zeggen, defect GPU geheugen, of misschien een te warme GPU?
Heb je dit probleem alleen in spellen, want dat duid, geloof ik, op een te warme GPU!

Aanhangwagen onderdelen

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06-2025
Kan je wat meer gegevens geven? Probleem met de GPU lijkt me het meest logische...

check ook dit: Policy: Alle regels die op het forum gelden

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Hoi, welkom op GoT. Het is hier de bedoeling dat je voordat je een topic opent eerst zelf op zoek gaat naar mogelijke oplossingen en deze ook uitprobeerd. Daarnaast mist er heel veel informatie in de topitstart, dat zorgt ervoor dat we op deze manier weinig kunnen om je te helpen. Lees ook Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens door want ik krijg het idee dat je deze tijdens de registratieprocedure veel te snel weer weggeklikt hebt ;)

Als je even gezocht had had je vrij snel gevonden dat het kan zijn dat je videokaart brak is, maar ook dat deze te warm geworden kan zijn. Is de koeling van je pc nog voldoende? Als je de bovenstaande informatie eens goed doorgenomen hebt en je komt er alsnog niet uit kan je uiteraard een nieuw topic openen. Zorg er dan wel voor dat je topicstart een stuk uitgebreider is en aan de hier geldende eisen voldoet :)

Dit topic is gesloten.