Trust toetsenbord met een eigen wil

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:51
Hallo,

ik heb een trust desktop set (muis + toetsenbord) bij Dynabyte gekocht

Aangesloten. Typt lekker. Enige punt: het heeft een eigen wil. Hij drukt zelf knoppen in. Erg irritant. Ook pakt hij soms toetsen niet

Drivers maar geinstalleerd. Echter geen resultaat.

Caps lock & Mail Starten doet hij heel vaak (paar keerper minuut) en een verhaaltje tikken is al helemaal een ramp.

Iemand enig idee?

Muis werkt overigens perfect.

[ Voor 3% gewijzigd door RedHat op 25-12-2006 17:48 ]

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ja, klintk herkenbaar.
Huisgenoot van me dacht ook es goedkoop uit te zijn met zo'n setje, een groot drama. Bij hem lag het er heel erg aan of er tussen de ramplank/muis en ontvanger obstakels lagen, en meer dan 30cm er vanaf was sowieso een NO go...wellicht dat dat bij jou helpt?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:51
kamstra schreef op maandag 25 december 2006 @ 17:49:
Ja, klintk herkenbaar.
Huisgenoot van me dacht ook es goedkoop uit te zijn met zo'n setje, een groot drama. Bij hem lag het er heel erg aan of er tussen de ramplank/muis en ontvanger obstakels lagen, en meer dan 30cm er vanaf was sowieso een NO go...wellicht dat dat bij jou helpt?
Hier zit er geen 10cm tussen.Hij pakt heel veel toetsen heel slecht en hij drukt toetsen in die ik niet indruk :(

Heb hem nu dus op lange afstand en nu kan ik voluit typen zonder problemen. Licht dus toch echt aan de ontvanger. Dus dichtbij >slecht typen, veel loze keypresses Veraf: probleem opgelost.

Wat gek :|

[ Voor 16% gewijzigd door RedHat op 25-12-2006 17:52 ]

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11-2025

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Je zegt het zelf eigenlijk al, in trust we trust.
In zijn post staat niets over draadloos?

Het lijkt me gewoon dat je de set het beste even op een andere pc test, zelfde kuren? Weg ermee eventueel vervangen door een andere set of door dezelfde.

alternativ

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Verrotte batterijen?

En verder, tsja, stating the obvious, maarreh, trust.......

edit: ahja, dat was er idd ook eentje :D als ie te dichtbij stond lukte het ook niet.....nouja, opgelost dus :)

[ Voor 40% gewijzigd door kamstra op 25-12-2006 17:53 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je hem nog terug kan brengen, doe het dan alsjeblieft en bespaar jezelf een hoop ergernis :)

edit: o, stukkie in je post gemist ;)

[ Voor 17% gewijzigd door spone op 25-12-2006 17:54 ]

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem en idd zender verder weggezet en probleem opgelost!!

Bedankt voor de tip.
Pagina: 1