windows xp opnieuw installeren (WGA)

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• Eksit
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:13
Ik heb net even op het forum zitten lezen over het opnieuw installeren van windows XP. Maar ik vraag me af hoe ik met mijn OEM cd. mijn computer opnieuw kan installeren zonder problemen te krijgen met :X WGA

Eksit

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-03 20:05

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Daar krijg je geen problemen mee mits je je pc niet compleet aangepast hebt (lees, moederbord/cpu/videokaart/harddisk/etc vervangen).
Sowieso mag je XP behoorlijk vaak activeren op 1 pc en WGA is een verlengstuk van het activeren. Dus zolang je XP gewoon zonder problemen kunt activeren kun je het ook zonder problemen laten valideren door WGA. Als het activeren fout gaat, dan bel je even met MS (nummer staat tijdens de activatie ergens vermeldt bij telefonische activering) en als je je OEM versie dus steeds op dezelfde pc hebt geinstalleerd/geactiveerd zal er geen probleem mogen zijn.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja dat kan.

Volgende keer misschien wat meer inzetten, of een echte helpdesk bellen, in plaats van ons zo te behandelen?
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 17:05:
[...]

Zo wie heeft jou verplicht om te reageren dan :?
Niemand, wel is dit iets wat niet op GoT hoort, en totaal tegen de regels is ;)

[ Voor 50% gewijzigd door TheZeroorez op 25-12-2006 17:12 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:37
Als er niks aan je systeem is veranderd dan kan je Windows zonder problemen 10 keer installeren, daarna moet je contact opnemen met Microsoft.

The devil is in the details.

Verwijderd

TheZeroorez schreef op maandag 25 december 2006 @ 17:01:
Ja dat kan.

Volgende keer misschien wat meer inzetten, of een echte helpdesk bellen, in plaats van ons zo te behandelen?
Zo wie heeft jou verplicht om te reageren dan :?
ontopic : geen probleem, gewoon installeren, werkt gewoon.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Eksit,

Op GoT verwachten wij van iedereen dat z'n topic aan een aantal spelregels voldoet - deze spelregels zijn vastgelegd in de diverse FAQ's en dergelijke, maar ik vat de belangrijkste zaken er nog even uit samen:
  • Kies een topic titel die je topic omschrijft.
  • Geef in je topic start duidelijk en helder aan wat je bedoelt, geef in dit geval bijvoorbeeld aan waarom je uberhaupt verwacht problemen te krijgen met WGA?
  • Toon eigen inzet - vertel ons eens wat je zoal al geprobeerd hebt om deze vraag beantwoord te krijgen - waar heb je zoal al op gezocht en wat heb je al geprobeerd? Wat lukte er niet?
Omdat je topic dusdanig weinig inzet uitstraalt, en er over herinstalleren van Windows in het algemeen heel erg veel terug te vinden is, ga ik je topic sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.