Hallo Tweakers.
Mijn huidige pc is alweer 3 jaar oud en het wond weet hoog tijd voor een nieuwe. Nu heb ik dit systeem samengesteld. Ik heb gekozen om een behuizing te kiezen die ook onder mijn tv mooi staat. Ik ga de pc gebruiken voor: Gamen, Video's kijken, Photoshop & Webdesign en dadelijk nog mijn studie
( = Multimedia-design )

Systeem AMD: Afgekeurd!

Klik hier voor betere kwaliteit afbeelding
Systeem Intel: Dit is volgens jullie en mij beter

Klik hier voor betere kwaliteit afbeelding

1) Ik heb een tv en een monitor, het is mogelijk om allebei de monitoren (tv & monitor) tegelijk aan te sluiten.Maar hoe? Opgelost
2) Is het mogelijk om 15m te overbruggen tussen pc en monitor, want het bureau en de tv staan 5 meter uit elkaar maar ik moet met kabels langs de muren op en dat is tussen de 10 en de 15 meter.
Als je dit met kabel doet komt het beeld toch veel te laat aan (als er überhaupt van die lange kabels zijn) Ik heb ook nog nooit van draadloos gehoord.
3) Ik heb nu een spraakfunctie voor mijn pc (Dragon Naturally speaking) Is het nu mogelijk om in die kast een gevoelig tot zeer gevoelig microfoontje aan te sluiten zodat ik vanaf de bank mijn verslagen op kan lullen?
4) De afstandsbediening werkt met een usb stickje, Moet dat stickje persee in voorin zodat de afstandsbediening hem ziet laat maar zeggen of kan het ook achter in de pc of is het zelfs mogelijk om zonder dat stickje te werken? Opgelost
5) Past het allemaal wel in de kast?
6) Hoe kan ik geld besparen? Ik wil in mijn pc zeker een dx10 kaart hebben!
7)Is dit moederbord goed? (asus p5b = boven budget)

Ik hoop dat ik jullie genoeg geinformeerd heb. Houd alles hier on-toppic. En ik hoop op goedde ideeën
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 19:33 ]