Toon posts:

[Media Player] 11 en na recovery 9 crashen beide *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

ik installeerde net media player 11 ... na een geslaagde install liep de speler vast bij het aanklikken van een nummer (ook nog na herstart pc) ... ik installeerde het prog nogmaals maar dito probleem.

Via herstelpunt verwijderde ik de 11 en kreeg ik na heropstart de config-gegevens van de 9 terug ... de 9 start perfect op, maar bij aanklikken van een nummer sluit de speler zich af ...

Hoe kan ik mijn Media Player herstellen ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Opnieuw eroverheen installeren?

Ook zou ik kijken naar brakke codecs, etc. En/of zien of een speler als mplayerclassic het wel netjes doet.

Omdat je in WOS post: over welk OS heb je het? Zie alle andere topictitels in WOS en ook Windows Clients - Policy
Hoe dan ook: WOS -> CSA + titeledit: fout -> beschrijving van het probleem.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter

Nogmaals volledige windows update gedaan (waaronder ook MP 11), alles geinstalleerd zonder foutmeldingen, restart maar probleem blijft ... Media speler start op maar als ik een nummer wil afspelen knalt ie eruit ...

Ik merk wel dat er op mijn D-schijf een map staat met een raar nummer, daarin een bestand 'windows service pack setup.exe' en nog twee andere ... bij aanklikken van de exe vindt ie het nodige bestand niet ... deze mappen (staan er nu al twee) stonden er deze morgen nog niet ...

Wat nu ?

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 18:34 ]