Weet iemand waar ik "Lan" en "Audio" drivers voor Windows Vista kan downloaden voor de Asus P4PE moederboard?
Drivers zijn geen hardware.. hoort dus niet in een hardware subforum thuis.
Voor je netwerkkaart schijnen de XP drivers gewoon te werken. Deze info heb ik overigens gevonden met Google en daarmee kwam ik uit in de grote Vista ervaringen topics hier op GoT.
Met een beetje zoekwerk vind je misschien wel info over je onboard geluidskaart.
Voor je netwerkkaart schijnen de XP drivers gewoon te werken. Deze info heb ik overigens gevonden met Google en daarmee kwam ik uit in de grote Vista ervaringen topics hier op GoT.
Met een beetje zoekwerk vind je misschien wel info over je onboard geluidskaart.
inderdaad, doe zelf eens wat zoekwerk hier op GOT, daar is altijd een hoop nuttige informatie te vinden? had je zelf al ergens gezocht voordat je dit topic opende? anders zou ik zeggen kijk eens bij asus of microsoft..... maar dit ligt zo voor de hand dat ik hoop/denk dat je dat zelf al had geprobeert
als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Zoek eerst eens op wat voor chips die functies regelen en zoek daarvoor drivers. Dat behoort tot de basiszelfwerkzaamheid die we op GoT verwachten...
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()