Ik heb nu sinds een aantal weken een verschrikkelijk irritant hoge piep van mijn computer als er geen input is van muis en/of toetsenbord. Beweeg ik de muis of typ ik iets is het weg, stop ik daarmee komt het vrijwel meteen weer terug. Ik kan niet plaatsen waar het vandaan komt, maar het lijkt mij het motherboard of processor te zijn, aangezien ik alle onderdelen allemaal een keer vervangen heb en dit verhelpt het probleem niet. Ook het toetsenbord en de muis op een andere USB poort aansluiten heeft geen effect. Een mailtje aan Asus over dit probleem heeft me niks opgelevert. Het gaat om de volgende hardware:
Asus A7N8X-LA (moeilijk te vinden, is een A7N8X-VM maar dan met FireWire, als dat helpt)
AMD AthlonXP 2400+ 2.0 Ghz
Logitech Media Keyboard Elite (aangesloten via USB)
Microsoft Notebook Optical Mouse 1020 (ook USB, en ja ik gebruik een laptopmuisje voor mijn esktop-pc)
Overige hardware die volgens mij niks met dit probleem te maken heeft
Asus N6600TD 256mb
2 x Samsung PC2700 256 mb (staat geen verdere informatie op, gewoon bulkdingen)
Samsung SV0813H Harddisk 80 GB
Sharkoon SHA350-8P 350 Watt (verschrikkelijk onstabiel trouwens, maar andere voeding maakt ook niks uit)
Ik word onderhand compleet gestoord van deze piep en krijg er gigantische koppijn van en ik heb geen idee waar het vandaan komt, dus als iemand weet hoe dit op te lossen is, graag.
Asus A7N8X-LA (moeilijk te vinden, is een A7N8X-VM maar dan met FireWire, als dat helpt)
AMD AthlonXP 2400+ 2.0 Ghz
Logitech Media Keyboard Elite (aangesloten via USB)
Microsoft Notebook Optical Mouse 1020 (ook USB, en ja ik gebruik een laptopmuisje voor mijn esktop-pc)
Overige hardware die volgens mij niks met dit probleem te maken heeft
Asus N6600TD 256mb
2 x Samsung PC2700 256 mb (staat geen verdere informatie op, gewoon bulkdingen)
Samsung SV0813H Harddisk 80 GB
Sharkoon SHA350-8P 350 Watt (verschrikkelijk onstabiel trouwens, maar andere voeding maakt ook niks uit)
Ik word onderhand compleet gestoord van deze piep en krijg er gigantische koppijn van en ik heb geen idee waar het vandaan komt, dus als iemand weet hoe dit op te lossen is, graag.