Ready, aim

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
fire

Ik kon het gewoon niet laten, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 12:46

GaMeOvEr

Is een hork.

*peng*

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
't was ut eerste wat ik dacht, en ik dacht daarna, kom laat ik het geoon doen.

De meningen zijn trouwen aardig verdeeld, de modhistory ziend.

[off-topic: Ik heb m'n mail onderhand al gelezen, maar dat heppie waarschijlijk al gemerkt]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Heb het ook geprobeerd, er staan hier en daar (imho) een paar aardige troll's, zoals je echter al zij zijn de meningen aardig verdeelt, er valt momenteel niet echt tegenop te modden ....

Edit :

Veel gefrusteerde Chello'ers neem ik aan :)

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De T.net reactie + deze post bij elkaar krijgen van mij een +1 grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Ik hebb helemaal niets met chello, thuis geen internet, en op de zaak een huurlijn naar UU net.

Ik ben dus echt neutraal, maar dit was een impulsieve post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 08:53

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Ik heb er heel wat omlaag gemod. En sommigen omhoog. Kreeg het idee dat er sommige anti-Chello-mensen hebben liggen modden.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
De mijne is al 16 keer gemod.

'T is er ook wel een die of op 4 Grappig OF -1 Troll gewaardeerd word. (door het individu)

(sorry, ik vond mezelf nogal grappig om dat moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 16:36 schreef Jaymz het volgende:

'T is er ook wel een die of op 4 Grappig OF -1 Troll gewaardeerd word. (door het individu)

Nu niet dan, ikke vind van wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Op vrijdag 02 februari 2001 16:36 schreef Jaymz het volgende:

Nou, ik vind het geen "-1 Troll", maar om nou te zeggen dat het "+4 grappig is".....

Nou ja, laat maar, vanmorgen was ik op bezoek bij m'n verzekerings maatschappij en daar waren alle computers gestollen. Dus ik vragen, zijn jullie daarvoor verzekerd. Zij natuurlijk ook niet gek, bleek dat de computers waren verzekerd bij 'n andere maatschappij >:)

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor

Elteor

Ik moet ook zeggen dat mijn eerste neiging ook was om een dergelijke opmerking te plaatsen Jaymz :)

Het onderwerp nodigt er dan ook wel toe uit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Volgens mij hebben "we" het hier ooit eens over gehad.

Had Youp van 't Hek, of Lebbis en Janssen zo'n opmerking geplaatst, had de hele zaal plat gelegen van het lachen.

't is gewoon een harde grap (en dat zijn vaak trolls)

[Me Jaymz]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
nieuwe tag: +1 Grappige Troll ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor

Elteor

Er zijn trouwens wel veel mod-punten in omloop zo te zien, ze worden iig flink verbruikt in de thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Op vrijdag 02 februari 2001 16:51 schreef Jaymz het volgende:Had Youp van 't Hek, of Lebbis en Janssen zo'n opmerking geplaatst, had de hele zaal plat gelegen van het lachen.[Me Jaymz]
Yep, op zich heb je wel gelijk. Alleen vraag ik me dan altijd af of de zaal lacht omdat Youp van 't Hek daar staat of daadwerkelijk voor de grap.

Misschiens dat we 'n aktie kunnen gaan beginnen:

Help Jaymz op "+2 grappig" ;)

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Ik heb trouwens wel meedelijden met "Kapo di Kapo". Z'n mails hebben 'n zekere waarheid, maar z'n schrijfstijl vraagt om "-1 troll" en/of "-1 flaimbat".

Gelukkig voor ons kan "Kapo di Kapo" maar op "-1" posten. Scheelt weer 'n hoop mod-punten >:)

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor

Elteor

Met de hoofdpijn die ik krijg van zijn overdaad aan rooie en gele smily's heb ik, hoewel ik zijn standpunt best kan begrijpen (hoewel er bij ons nog geen kabel, ADSL of wat dan ook beschikbaar is), toch weinig medelijden met hem hoor ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llevering
  • Laatst online: 11:40
Ik was de eerste die hem +1 grappig heb gemod, omdat ik het ten eerste (en het belangsrijkst) vind dat deze post meer van humor getuigt dan van een troll. Iedereen weet hoe erg UPC (het moederbedrijf) in de schulden zit en dus is er geen verklaring nodig (dat is gewoon een feit) en ten tweede Jaymz doet zoveel goed werk voor t.net (net als GaMeOvEr, TgF, ecteinascidin, en degenen die ik natuurlijk vergeet), dat als ik hem punten geef, ik zeker weet dat ze goed terecht komen die +2 grappig heb je echt verdient!

edit:

Ik was natuurlijk weer iemand vergeten (als je vindt dat jij er ook bij hoort dan kun je me mailen (zie profile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

* GaMeOvEr blushes... O+

In ieder geval heb ik de mod_Q leeggemod voor mij, en ik ga nu eens naar thuis, tijd voor een happie doen... Tis weer laat genoeg, tijd voor weekend !

Aan de rest (= iedereen die zich aangesproken voelt) ook een prettig weekend !

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-10 13:38

dusty

Celebrate Life!

Op vrijdag 02 februari 2001 18:59 schreef llevering het volgende:
[....] en ten tweede Jaymz doet zoveel goed werk voor t.net (net als GaMeOvEr, TgF, ecteinascidin, en degenen die ik natuurlijk vergeet), dat als ik hem punten geef, ik zeker weet dat ze goed terecht komen die +2 grappig heb je echt verdient![....]
[preek]
Persoonlijk vondt ik Jaymz post ook grappig. Echter modereer ik meestal op mijn mening en niet op wie het heeft gepost. Als een post naar mijn idee een troll is geef ik het een troll. als ik het grappig vindt dan geef ik het grappig.

Dit staat volkomen los van wie het uberhaupt heeft gepost. En naar mijn mening hoort dit ook zo. Iemand een betere score geven omdat je die persoon kent en je weet dat die punten "toch wel goed terecht komen" is fout. Dan ben je gewoon corrupt aan het modderen en ben je met twee verschillende maatstaven aan het modderen want dat betekent dat als iemand anders het had gepost het opeens een andere waardering was geweest terwijl hij wel het zelfde getikt had.
[/preek]

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Pcies. Sterker nog, ik kijk meestal niet (eigenlijk nooit) naar de naam van degene die 'em gepost heeft.

De post waar het nu om gaat, is volgens mij een grensgeval, hij 's grappig maar hard.

Dan gaan zaken meespelen als, in welke context staat 'ie, ik denk zelfs dat de posts eromheen dan ook gaan meespelen. (had 'ie veel lager gestaan, was het zeker een troll geworden) en natuurlijk degen die 'em geplaatst heeft.

Als je dan degene die 'em geplaatst heeft kent (denoods alleen van posts of naam) wordt het heel moeilijk om objectief te blijven.

Ik zou zelf niet weten wat ik met deze post zou hebben gedaan als ik 'em niet geplaatst had.

Waarschijnlijk had ik ff goed gelachen, en er daarna voor gezorgd dat 'ie maximaal op 1 zou komen. (Dat 'ie nu op 2 staat vind ik niet erg >:), maar hoger had ik overdreven gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Eens met Jaymz.

Daarom had ik hem ook een -1 - troll gegeven, wat het in principe ook is.

>:)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llevering
  • Laatst online: 11:40
FF reageren op de post hierboven. Natuurlijk moet je niet moddereren op naam. Maar als ik iets grappig vind, maar je zou het ook kunnen modderen als troll en ik zie wie het gepost heeft en ik weet met welke intentie hij het post, dan moddereer ik hem omhoog terwijl ik hem anders 0 (gemodereerd) had gegeven. Ik hoop dat iedereen zich kan verenigen met deze manier van moddereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Er zijn maar heel weinig mensen waarvan je weet dat ze een andere bedoeling dan de troll in geachte hadden.
Persoonlijk zou ik er niet eens op gokken dat het goed valt.

Overigens, een grapje op z'n tijd moet kunnen, deze van Jaymz is dan zijn grapje.
Pagina: 1