De meningen zijn trouwen aardig verdeeld, de modhistory ziend.
[off-topic: Ik heb m'n mail onderhand al gelezen, maar dat heppie waarschijlijk al gemerkt]
Edit :
Veel gefrusteerde Chello'ers neem ik aan
Ik ben dus echt neutraal, maar dit was een impulsieve post.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
'T is er ook wel een die of op 4 Grappig OF -1 Troll gewaardeerd word. (door het individu)
(sorry, ik vond mezelf nogal grappig om dat moment)
Verwijderd
Nu niet dan, ikke vind van welOp vrijdag 02 februari 2001 16:36 schreef Jaymz het volgende:
De mijne is al 16 keer gemod.
'T is er ook wel een die of op 4 Grappig OF -1 Troll gewaardeerd word. (door het individu)
Nou, ik vind het geen "-1 Troll", maar om nou te zeggen dat het "+4 grappig is".....Op vrijdag 02 februari 2001 16:36 schreef Jaymz het volgende:
De mijne is al 16 keer gemod.
Nou ja, laat maar, vanmorgen was ik op bezoek bij m'n verzekerings maatschappij en daar waren alle computers gestollen. Dus ik vragen, zijn jullie daarvoor verzekerd. Zij natuurlijk ook niet gek, bleek dat de computers waren verzekerd bij 'n andere maatschappij
Mestreechs volksleed:
Het onderwerp nodigt er dan ook wel toe uit ...
Had Youp van 't Hek, of Lebbis en Janssen zo'n opmerking geplaatst, had de hele zaal plat gelegen van het lachen.
't is gewoon een harde grap (en dat zijn vaak trolls)
[Me Jaymz]
Yep, op zich heb je wel gelijk. Alleen vraag ik me dan altijd af of de zaal lacht omdat Youp van 't Hek daar staat of daadwerkelijk voor de grap.Op vrijdag 02 februari 2001 16:51 schreef Jaymz het volgende:Had Youp van 't Hek, of Lebbis en Janssen zo'n opmerking geplaatst, had de hele zaal plat gelegen van het lachen.[Me Jaymz]
Misschiens dat we 'n aktie kunnen gaan beginnen:
Help Jaymz op "+2 grappig"
Mestreechs volksleed:
Gelukkig voor ons kan "Kapo di Kapo" maar op "-1" posten. Scheelt weer 'n hoop mod-punten
Mestreechs volksleed:
Ik was natuurlijk weer iemand vergeten (als je vindt dat jij er ook bij hoort dan kun je me mailen (zie profile)
In ieder geval heb ik de mod_Q leeggemod voor mij, en ik ga nu eens naar thuis, tijd voor een happie doen... Tis weer laat genoeg, tijd voor weekend !
Aan de rest (= iedereen die zich aangesproken voelt) ook een prettig weekend !
Aannames zijn fataal.
[preek]Op vrijdag 02 februari 2001 18:59 schreef llevering het volgende:
[....] en ten tweede Jaymz doet zoveel goed werk voor t.net (net als GaMeOvEr, TgF, ecteinascidin, en degenen die ik natuurlijk vergeet), dat als ik hem punten geef, ik zeker weet dat ze goed terecht komen die +2 grappig heb je echt verdient![....]
Persoonlijk vondt ik Jaymz post ook grappig. Echter modereer ik meestal op mijn mening en niet op wie het heeft gepost. Als een post naar mijn idee een troll is geef ik het een troll. als ik het grappig vindt dan geef ik het grappig.
Dit staat volkomen los van wie het uberhaupt heeft gepost. En naar mijn mening hoort dit ook zo. Iemand een betere score geven omdat je die persoon kent en je weet dat die punten "toch wel goed terecht komen" is fout. Dan ben je gewoon corrupt aan het modderen en ben je met twee verschillende maatstaven aan het modderen want dat betekent dat als iemand anders het had gepost het opeens een andere waardering was geweest terwijl hij wel het zelfde getikt had.
[/preek]
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
De post waar het nu om gaat, is volgens mij een grensgeval, hij 's grappig maar hard.
Dan gaan zaken meespelen als, in welke context staat 'ie, ik denk zelfs dat de posts eromheen dan ook gaan meespelen. (had 'ie veel lager gestaan, was het zeker een troll geworden) en natuurlijk degen die 'em geplaatst heeft.
Als je dan degene die 'em geplaatst heeft kent (denoods alleen van posts of naam) wordt het heel moeilijk om objectief te blijven.
Ik zou zelf niet weten wat ik met deze post zou hebben gedaan als ik 'em niet geplaatst had.
Waarschijnlijk had ik ff goed gelachen, en er daarna voor gezorgd dat 'ie maximaal op 1 zou komen. (Dat 'ie nu op 2 staat vind ik niet erg
Daarom had ik hem ook een -1 - troll gegeven, wat het in principe ook is.
Aannames zijn fataal.
Persoonlijk zou ik er niet eens op gokken dat het goed valt.
Overigens, een grapje op z'n tijd moet kunnen, deze van Jaymz is dan zijn grapje.