[sport1] alle champions league wedstrijden?

Pagina: 1
Acties:

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik heb een vraag over de zender Sport1 aangezien ik van plan ben om deze aan te gaan schaffen.

zendt deze zender op één avond ALLE wedstrijden uit van de eerste ronde? op een avond zijn er namelijk 8 wedstrijden. de NOS heeft naar mijn idee (veel te) vaak de neiging om de verkeerde wedstrijd live uit te zenden en op het huidige kabelpakket is er geen mogelijkheid om te zappen naar een ander kanaal met een andere wedstrijd. daarnaast is het fijn om tussendoor even te kunnen zappen naar een andere wedstrijd omdat het op dat moment daar om spant. (en omdat Olympiakos Piraeus één van mijn favoriete clubs is)

wie kan mij antwoord geven?

Verwijderd

Sport 1 zendt alle wedstrijden live uit ja. Ze hebben 8 kanalen. Verder zenden ze heel veel Premier League live uit. En geselecteerde wedstrijden uit de Bundesliga, Primera Division en de Serie A. Kijk je speciaal voor Champions League zit je zeker niet verkeerd bij Sport 1.

• SURFivor
  • Niet online
dan ga ik dat denk ik toch nemen. ook dat HDTV spreekt me enorm aan. pas geleden zag ik voetbal op een LCD en dat zag er werkelijk waar fantastisch uit.

Verwijderd

ik heb al 2 jaar sport 1 en ben er heel tevreden over , geen reclame niet te veel gezeik .
gewoon lekker voetbal kijken

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-02 20:37

Vos

AFCA

Ze zenden alles uit ja, waarvan een paar met NL commentaar, paar Engels en soms wat Frans ofzo? Maar voor het commentaar kijk je niet he ;).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:16

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

SURFivor schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:57:
dan ga ik dat denk ik toch nemen. ook dat HDTV spreekt me enorm aan. pas geleden zag ik voetbal op een LCD en dat zag er werkelijk waar fantastisch uit.
Hou er wel rekening mee dat lang niet alles in HDTV uitgezonden wordt - nog los van het feit dat dat niet op 8 kanalen geleverd wordt, staat bij veel wedstrijden niets beters dan SDTV aan camera's :z

Oslik blyat! Oslik!

• SURFivor
  • Niet online
ander vraagje, wordt The Old Firm ook uitgezonden op sport1? want ik zie dat er vandaag bijvoorbeeld geen Schots voetbal wordt uitgezonden. maar ik vermoed dat deze wedstrijden wel worden uitgezonden uit de Schotse Premier League

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

SURFivor schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:46:
ander vraagje, wordt The Old Firm ook uitgezonden op sport1? want ik zie dat er vandaag bijvoorbeeld geen Schots voetbal wordt uitgezonden. maar ik vermoed dat deze wedstrijden wel worden uitgezonden uit de Schotse Premier League
Misschien dat je hier vind wat je zoekt?

http://www.sport1.nl/Voetbal/
http://www.sport1.nl/Programmagids/

Old Firm heb ik overigens wel eens voorbij zien komen ja.
dion_b schreef op maandag 25 december 2006 @ 21:15:
Hou er wel rekening mee dat lang niet alles in HDTV uitgezonden wordt - nog los van het feit dat dat niet op 8 kanalen geleverd wordt, staat bij veel wedstrijden niets beters dan SDTV aan camera's :z
Sport 1 in HDTV vereist volgens mij weer een extra abo met een extra decoder? Correct me if i'm wrong. Ik lees net dat je alleen een andere decoder nodig hebt van je provider

[ Voor 45% gewijzigd door Gunner op 30-12-2006 12:50 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06-2025

Roland

Schnitt!

Zoals hierboven staat kun je lezen dat inderdaad alle wedstrijden worden uitgezonden.
Soms zit er een commentator in het stadion zelf, maar meestal word het commentaat vanuit de studio gegeven. Hebben we geen commentator ter plaatste dan word het commentaar van de wedstrijd zelf mee gestuurd. En inderdaad op alle 8 kanalen een wedstrijd.

Wat betreft de Schotse competitie, dit is afhankelijk van de eindredacteur die er die dag zit. De ene wil het er wel eens bij pakken de ander laat het links liggen. Ditzelfde geldt bijv. voor de FEB league.

Overigens is niet alles in HD. Het hangt van de feed af die binnen word gehaald uit Engeland. Vaak zijn er 2 of 3 wedstrijden in HD te zien, dit zijn overigens alleen Engelse wedstrijden.

...Make every cut count, even if it is one frame...

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik zit al van voor de WK Voetbal te wachten op een HD aansluiting via UPC, en voorlopig zie of hoor ik er nog niks van. Als je Sport1 via een kabelprovider wil nemen, zou ik dus goed controleren of HD al te ontvangen is om teleurstelling te voorkomen. Ook als ze beloven dat het "snel" komt, kan dat best nog een jaar of langer duren.

• reijndert
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-03-2024
Gunner schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:47:
[...]

Misschien dat je hier vind wat je zoekt?

http://www.sport1.nl/Voetbal/
http://www.sport1.nl/Programmagids/

Old Firm heb ik overigens wel eens voorbij zien komen ja.

[...]

Sport 1 in HDTV vereist volgens mij weer een extra abo met een extra decoder? Correct me if i'm wrong. Ik lees net dat je alleen een andere decoder nodig hebt van je provider
Voor zover ik weet: als je sport 1 neemt, zit daar TEVENS het HD kanaal bij.
Je hebt WEL de HD decoder nodig natuurlijk ;)
Heb dit net geregeld voor familie-lid en bij @HOME is dit hoe het geregeld is.

[ Voor 5% gewijzigd door reijndert op 31-12-2006 23:41 ]

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06-2025

Roland

Schnitt!

Klopt, zodra een feed HD is, wordt die op dat kanaal ook als zodanig uitgestuurd

...Make every cut count, even if it is one frame...

Pagina: 1