Toon posts:

[America's Army] PC crashed tijdens spelen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben vrij nieuw hier en weet dus nog niet zo goed hoe alles werkt. Ik heb een probleem. Mijn computer crashed als ik het spel America's Army speel. Het beeld blijft hangen en het geluid blijft hangen maar de mensen op Teamspeak hoor ik wel praten. Ik kan dan niks meer doen en moet ik dus mijn computer uitdrukken. Dit gebeurt na 10 seconden maar het kan ook 10 minuten of zelfs langer duren. Ik snap het dus echt niet meer. Ik had een Ati x300, amd 3500+ en 1 gig geheugen maar deze heb ik 3 weken geleden ge-upgrade met een Ati 1950 xpro 256 mb en een nieuwe voeding van 450 watt van antec. Ook voordat ik hem geupgrade had gebeurde dit alleen toen gebeurde het als de computer wat langer aanstond meestal maar wel vaker. Nu met de nieuwe videokaart, was het minder met de versie 2.7 van America's Army maar nu is de 2.8 versie van Americas Army uit, sinds eer-gister en nu Crashe dmijn pc constant als ik het spel speel, echt na 10 sec. of 5 minuten al. Weet iemand hoe dit komt? (De computer crashed dus alleen als ik dit spel speel, ik heb overigens ook last van rare dingen zoals als disconnects bij WoW)

Bij voorbaat dank. ;)

(ps. ik weet niet of ik dit in de juiste sectie post)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Tja, het kan zoveel oorzaken hebben, een dergelijk probleem.
Temperatuursissue (kleine kans, maar zou kunnen)
Vervuilde software (Windows installatie die brak is bijv.)
Defect in geheugen (te testen met bijv. Memtest86).

Als je de mogelijkheid hebt, begin dan eens met een verse installatie van Windows.
Meet eventueel je voeding eens door (alhoewel Antec. een degelijk merk is, en de voeding voldoende vermogen zou moeten afgeven normaliter).

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Omdat je dit alleen in dat ene spel hebt verplaats ik dit topic van Videoplanken & Beeldkanonnen naar Spielerij - Problemen & Vragen :)

Verwijderd

en het is geen Critical error dat ie geeft?
ik zou zeggen probeer hem maar gewoon opnieuw te installeren.

en kijk ook eens naar de driver's van je VGA kaart.

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Modbreak:Een topic 'kapen' voor je eigen probleem is niet echt netjes ;)

[ Voor 98% gewijzigd door Crash op 28-12-2006 10:56 ]

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

@ ik weet niets.
volgens mij is dit wel heeel erg offtopic wat je schrijft... En het bevalt volgens mij nog spoilers ook nog..

Ja, drivers van je videokaart up-to-date? Klinkt het meest voor-de-hand-liggende...

[ Voor 34% gewijzigd door EWK op 28-12-2006 00:08 ]

Hoi!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Mijn excuses.
Laat maar ook keb t al opgegeven.
Geen online americas army voor mij.

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
zelfde probs hier,ik geef het ook op.
ben ook al op de aa tracker forum geweest en wee schijnen gelukkig niet de enigste te zijn.
Je kan het volgende doen (bij mij werkt het allemaal niet maar bij vele mensen wel)
1: alle virtuele schijven uitzetten bv alcohol,deamon tools etc.
2:Je echte dvd of cdroms disablen,of ide kabels eruit.
3:pb folder verwijderen uit americas army,daarna met pb update tooltje handmatig updaten.

hopelijk werkt het bij jou ;(
Pagina: 1