Zojuist heb ik mijn eerste fraude (scam) email ontvangen van de Postbank:
De Postbank is echter niet te bereiken omdat het Kerst is. Ik heb de scam al aangemeld op www.phishtank.com, en doorgestuurd naar service@postbank.nl
Zijn er nu meer dingen die ik kan doen om het bekend te maken bij de Postbank? Telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
De link gaat echter naar Die site doen we maar niet.Bevestig Uw Online Bankgegevens.
Beste Getaxeerde Klant, De post bank werkt constant om veiligheid voor alle Online gebruikers van het Bankwezen te verhogen. Om de integriteit van ons online betalingssysteem te verzekeren, herzien wij periodiek rekeningen. Uw rekening zou kunnen worden beperkt wegens talrijke login pogingen op uw online rekening. De beperkte rekeningen blijven betalingen ontvangen, maar zij zijn beperkt in hun capaciteit om fondsen te verzenden of terug te trekken. Om deze beperking op te heffen, moet u uw online bankgegevens bevestigen. Klik op de volgende verbinding om uw online bankgegevens te bevestigen.
https://mijn.postbank.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet
* Belangrijk *
U moet al noodzakelijke informatie volledig verstrekken en correct anders, wegens veiligheidsredenen, kunnen wij uw rekening moeten tijdelijk sluiten.
Post bank
Security Advisor
Post bank
De Postbank is echter niet te bereiken omdat het Kerst is. Ik heb de scam al aangemeld op www.phishtank.com, en doorgestuurd naar service@postbank.nl
Zijn er nu meer dingen die ik kan doen om het bekend te maken bij de Postbank? Telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door pasta op 25-12-2006 12:57 ]
Juist