Algemeen Budget Games Topic 2

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 84.237 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Bellerophon schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:03:
[...]

Bij thehut.com is Fallout 3 nog goedkoper :)
Daar moet je creditcard hebben. Heb hem besteld bij ZHgaming. Was 4 over 4, dus net te laat om hem morgen te krijgen ben ik bang :(

Edit: Toch verzonden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Snippertje op 19-06-2009 17:22 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Far Cry 2 17.90 euro (Xbox360)

Zelfde prijs als bij zavvi, maar daar kan het alleen met creditcard. Hier ook met paypal.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Volgens een advertentie in het lokale krantje en ook een flyer die ik via de mail kreeg is morgen (26 juni) call of duty WaW voor € 25 te verkijgen bij de MediaMarkt. Weet niet of het voor elke MM geldt, maar in ieder geval dus wel voor die bij mij in de buurt (MM Cruquius, Haarlemmermeer). Overigens geldt deze prijs volgens de advertentie alleen tussen 21:00 uur en 24:00. Ze zijn extra lang open ivm 10-jarig bestaan. Lijkt mij een buitenkansje voor die prijs! :P

Aanbieding geldt voor alle systemen by the way.....

[ Voor 5% gewijzigd door pateen75 op 25-06-2009 23:19 ]

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Volgens mij ook alle vestigingen van de MM en ze hebben zo een hele serie aanbiedingen, waaronder GTA IV (PS3/X360/PC), De Sims 3 (PC), Guitar Hero bundels en een Nintendo Wii+Wii Sports. Zie ook http://www.mediamarkt.nl/specials/langstedag/.

[ Voor 26% gewijzigd door PromoX op 25-06-2009 23:50 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Bij amazon.co.uk is Brothers in Arms Hell's Highway voor de PS3 nog net geen 7 pond. Ik heb m niet besteld, want ik heb m al op de xbox een keer uitgespeeld. Maar ik heb me best vermaakt met die game. Zou m bijna toch nog kopen voor die prijs. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Vandaag weer eens bonuskorting bij thehut.com (zoals ook al aangekondigd door Verwijderd in "Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 61"), oa:
• Gears Of War 2 [Limited Collector's Edition] €21.43
• Bionic Commando €21.43
• Dead Space €14.43
• Battlefield - Bad Company €14.43
• Bioshock Steelbook €14.43

Alleen te betalen met CC en er komt nog €1,15 verzendkosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Helaas is mijn laatste order bij The Hut niet goed gegaan. ruim 6 weken geleden Bionic Commando daar gekocht maar nog steeds niks ontvangen. Heb ze vandaag een reply gestuurd, dus ben benieuwd wat ze gaan doen. Hoop dat ze gewoon een nieuw exemplaar opsturen...

Gisteren bij Zavvi heb ik inFamous besteld voor 38 pond. Die is vandaag al verstuurd. Eens kijken hoe snel hun levertijd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
kazuka schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 22:47:
Helaas is mijn laatste order bij The Hut niet goed gegaan. ruim 6 weken geleden Bionic Commando daar gekocht maar nog steeds niks ontvangen. Heb ze vandaag een reply gestuurd, dus ben benieuwd wat ze gaan doen. Hoop dat ze gewoon een nieuw exemplaar opsturen...

Gisteren bij Zavvi heb ik inFamous besteld voor 38 pond. Die is vandaag al verstuurd. Eens kijken hoe snel hun levertijd is :)
Heb dat soort verhalen vaker gehoord, beetje zoals bij Play.com (echter plakt TheHut geen loei grote stickers met hun naam op elke envelop :P). Afgelopen twee bestelling hier deden er beide zo'n twee weken over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
http://store.steampowered.com/sub/1764/
Items included:

BioShock™
CivCity: Rome
Civilization IV®: Warlords
Civilization IV: Beyond the Sword
Freedom Forc
Freedom Force vs. the Third Reich
Prey
Railroad Tycoon 3
Railroad Tycoon II Platinum
Shattered Union
Sid Meier's Civilization IV: Colonization
Sid Meier's Civilization® III Complete
Sid Meier's Civilization® IV
Sid Meier's Pirates!
Sid Meier's Railroads!
X-COM: Apocalypse
X-COM: Enforcer
X-COM: Interceptor
X-COM: Terror From the Deep

53,99€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Kheldar schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:20:
[...]

Heb dat soort verhalen vaker gehoord, beetje zoals bij Play.com (echter plakt TheHut geen loei grote stickers met hun naam op elke envelop :P). Afgelopen twee bestelling hier deden er beide zo'n twee weken over.
Vandaag een reactie van The Hut gekregen en misschien ook wel handig om te weten voor mensen hier die ook bij The Hut bestellen.

Wat ze dus doen bij een mislukte levering (na 30 dagen) is een declaratieformulier opsturen. Hierop kun je aangeven of je een refund wil of een replacement. Deze moet je dan ondertekenen en terugsturen of faxen.

Op zich nette service maar dus eerst weer een aantal dagen wachten tot dat formulier binnen is :( Waarom niet gewoon mailen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etimm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-06 19:57
Wolverine: €33,50
Afbeeldingslocatie: http://www.sirgamelot.nl/productimages/thumbnails/0a305868-66b7-4500-94f4-89ea6338f71b.jpg

bij: http://www.sirgamelot.nl

[ Voor 29% gewijzigd door PromoX op 13-07-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn nou niet echt budgetprijzen, lijkt me een gevalletje van misplaatste reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, budget prijzen zijn voor mij onder de 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Hier wil ik meer van zien. Ik zit nog steds flink te twijfelen of ik dit ga doen, maar verwacht dat er meer van dit soort packs komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Mediamarkt

2de game halve prijs. Dus je koopt 2 xbox 360 games, goedkoopste xbox game voor de halve prijs. Misschien werkt dit ook voor puntenkaarten. 2x 2100 voor 37.50, volgens mij nergens goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Aanbiedingen verschillen vaak per Mediamarkt filiaal.
Dus over welk filiaal gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

In dit geval de komende week en alle filialen en het geldt ook voor een game+accessoire. Zie ook http://www.mediamarkt.nl/specials/gamersheaven/.

[ Voor 39% gewijzigd door PromoX op 05-07-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etimm
www.sirgamelot.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.sirgamelot.nl/productimages/thumbnails/0d986f95-65e7-4ccb-9063-51630932052b.jpg
Banjoo Kazooie - Nuts & Bolts: €19,50

Afbeeldingslocatie: http://www.sirgamelot.nl/productimages/thumbnails/85b7cfa0-825a-4b55-bd15-f7410faa5201.jpg
Bioshock: €14,99

Afbeeldingslocatie: http://www.sirgamelot.nl/productimages/thumbnails/aecb930d-afbe-4967-8d2e-31f8e8be6928.jpg
Shellshock 2: €19,50

Afbeeldingslocatie: http://www.sirgamelot.nl/productimages/thumbnails/e893f8e3-6af4-4094-a3b3-d5fda6542ab8.jpg
Stranglehold: €9,50

[ Voor 15% gewijzigd door een moderator op 13-07-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
posts van etimm lijken wel beetje spammerig zo...
toevallig ook dat etimm uit apeldoorn komt en het bedrijf achter sirgamelot ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
itons schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:22:
posts van etimm lijken wel beetje spammerig zo...
toevallig ook dat etimm uit apeldoorn komt en het bedrijf achter sirgamelot ook...
Is een vriend van hem. Maar is idd een beetje p het randje. Aan de andere kant, het is in nederland en de prijzen liggen lager dan de rest van nederland, dus toch wel een aanbieding. En sneller binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 12:43
Dat zou de discussie niet moeten zijn: óf hij laat je budget aanbiedingen zien óf hij laat meuk games voor teveel geld zien. Dat het mogelijk zijn eigen webshop is maakt niet uit.

Ik kan dat niet inschatten voor deze games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Philip J. Dijkstra schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:37:
Dat zou de discussie niet moeten zijn: óf hij laat je budget aanbiedingen zien óf hij laat meuk games voor teveel geld zien. Dat het mogelijk zijn eigen webshop is maakt niet uit.

Ik kan dat niet inschatten voor deze games.
Alleen shell shock weet ik niet, de andere drie zijn wel goeie games. Alhoewel Stranglehold wel een hoge cultfactor heeft :P

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etimm
Ik vind wel dat er erg veel gezeur is om mijn posts.
Bij mijn eerste post over sirgamelot had ik niet door dat men hier games van minder dan €20 zocht. Nu ik een aantal prijzen van budget games plaats is het volgens sommige mensen weer te "spammerig".

De website is inderdaad van een vriend van me. Naast verkoop via ebay heeft hij onlangs besloten om ook een "gewone" webpagina te starten. Ik besloot hem te steunen door op de door mij bezochte forums wat te plaatsen en zo wat meer naamsbekendheid te creëren. Natuurlijk is dit reclame, maar volgens mij zeker geen misplaatste of ongepaste.

Even voor de duidelijkheid: Het levert mij niets op (behalve het commentaar hier). Ik probeer de mensen hier te helpen die goedkope games zoeken (en geen zin hebben om lang te wachten of met cc te moeten betalen) en ik help hier toevallig ook een vriend van me.

Ik vraag me nu wel twee dingen af: Als de webwinkel niet van een vriend van me was geweest, had ik dan dezelfde reacties gehad?
En waarom wordt mijn vorige post als spammerig gezien?

[ Voor 19% gewijzigd door etimm op 06-07-2009 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Ik denk voornamelijk omdat je er een plaatje bij zet van de website ;) Verder wel leuke aanbiedingen hoor!

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
etimm schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:35:
*knip*
En waarom wordt mijn vorige post als spammerig gezien?
Inderdaad de plaatjes, 2 posts in 2 dagen bij dezelfde webshop.

Als alle vrienden van eigenaars/de eigenaars zelf van webshops zulke posts komen maken dan kan je dit topic wel sluiten. Maar bedankt voor de moeite hoor, nu is het tenminste duidelijk met welke bril op we naar jou posts in dit topic moeten kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snippertje schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:58:
Ik denk voornamelijk omdat je er een plaatje bij zet van de website ;) Verder wel leuke aanbiedingen hoor!
idd als wij iets zouden posten. dan zou het link neerplempen, ietwat info erbij en posten.
Denk dat de mooie opmaak het laat lijken alsof je je mailbox opent en een reclame folder binnenkrijgt.
oh well ik heb er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

idd, gewoon niks van aantrekken het zijn goede aanbiedingen.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etimm
Dan ga ik gewoon maar verder met goedkope titels :D
Ditmaal voor de PS3:

Afbeeldingslocatie: http://www.sirgamelot.nl/productimages/thumbnails/cdd71a51-b6f4-4ee3-a804-083267a40f10.gif
Dead Space: €21,50

Afbeeldingslocatie: http://www.sirgamelot.nl/productimages/thumbnails/70903854-ded5-4361-8b1b-cc5a2640c3b4.jpg
Lost Planet - Extreme Condition: €19,50

Afbeeldingslocatie: http://www.sirgamelot.nl/productimages/thumbnails/d8ab6235-00b2-4c6e-9f0d-fcde769bfa6b.jpg
Little Big Planet: €19,50

Afbeeldingslocatie: http://www.sirgamelot.nl/productimages/thumbnails/0e3d2af7-8299-4c8c-8aa9-29dd60b5319b.jpg
Pure: €18,50

Afbeeldingslocatie: http://www.sirgamelot.nl/productimages/thumbnails/32db0814-5159-4d71-9a82-002a3c6a1b97.jpg
Overlord - Raising Hell: €15,50

http://www.sirgamelot.nl

Het logo van je shop is nergens voor nodig. Hint: let op dat je posts nuttig zijn en kom niet met Het algemeen beleid #verbodenspam in de problemen komt...

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 07-07-2009 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Prima dat je aanbiedingen post! Maar het logo van de webshop mag naar mijn mening blijven, en in mindere mate de plaatjes van de games. De covers van de normale games kennen we allemaal wel zo'n beetje. Als het leuke 'collectors items' zijn natuurlijk wel.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Al mensen bij de MM geweest toevallig om te kijken of de MS Points ook onder de accessoires vallen? :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Omdat de discussie hier al loopt en vanwege een aantal topic reports, hier ook maar even een korte reactie. Posts als die van etimm, of je daar als user nu wel of geen problemen mee hebt, zijn niet helemaal de bedoeling. De grens is moeilijk aan te geven en af en toe een leuke en goede aanbieding is geen probleem, aangezien het topic daar uiteindelijk toch ook wel voor bedoeld is.

Maar dit topic is er niet om op regelmatige basis 'reclame' te gaan maken voor je eigen of iemands webshop en dat is iets wat hier wel gebeurt. Hiervoor hebben we de pricewatch of andere sites met een vergelijkbaar systeem.

etimm: zie verder de DM PM (DM stond uit..) die ik gestuurd heb.

Graag weer ontopic verder.

[ Voor 17% gewijzigd door PromoX op 07-07-2009 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij play-asia : LOST: Via Domus 10.79 euro

En de nieuwe weekaanbieding is :

Battlestations Pacific voor 18.03 euro.

Allebei Xbox360 spellen*

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Voor de mensen die naar de Mediamarkt gaan voor de 2 games met korting even de volgende tip: je moet een factuur laten maken bij de games afdeling en die meenemen naar de kassa. Doe je dat niet, dan krijg je geen korting, hoe hard je ook aandringt.

Die factuur bevat 10 tegen 1 je adres, dus houd er rekening mee dat je je gegevens moet achterlaten daar.

m.a.w.: niet echt handige actie voor de klant. Ik kwam hier bij de kassa achter en kwam na afrekening pas achter dat ik geen korting had gekregen, de info balie vertelde mij dat ik een factuur moest laten maken bij de games afdeling etc. You've been warned.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:57

Christiano007

Ich bin der champion

Dan breng je de spellen toch gelijk terug :')

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
Dat je factuur moet laten maken klopt. Lekker handig want dat vermelden ze nergens. Op die factuur staat overigens niet je adres dus niks aan de hand qua persoonsgegevens.

Wel goed opletten of het wel daadwerkelijk voordeliger is dan importeren natuurlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
EfBe schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 14:15:
Voor de mensen die naar de Mediamarkt gaan voor de 2 games met korting even de volgende tip: je moet een factuur laten maken bij de games afdeling en die meenemen naar de kassa. Doe je dat niet, dan krijg je geen korting, hoe hard je ook aandringt.

Die factuur bevat 10 tegen 1 je adres, dus houd er rekening mee dat je je gegevens moet achterlaten daar.

m.a.w.: niet echt handige actie voor de klant. Ik kwam hier bij de kassa achter en kwam na afrekening pas achter dat ik geen korting had gekregen, de info balie vertelde mij dat ik een factuur moest laten maken bij de games afdeling etc. You've been warned.
Die actie is sowieso vrij gaar. Las vanmorgen in de krant dat de voorbeelden die ze op de website hadden staan (console + game of accessoire) ook helemaal niet gelden. Het geldt enkel voor de willekeurige combinatie van twee games of accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof dat zoveel uitmaakt voor de aanbieding? Je krijg altijd de korting op de game en nooit op de console. Is wel niet netjes aangezien ze het wel op de site zo aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Kheldar schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:11:
[...]

Die actie is sowieso vrij gaar. Las vanmorgen in de krant dat de voorbeelden die ze op de website hadden staan (console + game of accessoire) ook helemaal niet gelden. Het geldt enkel voor de willekeurige combinatie van twee games of accessoires.
Er is al een rectificatie geplaatst:

Rectificatie

Op zondag 5 en maandag 6 juli is in de communicatie van onze Gamers Heaven actie een fout gemaakt in de TV-commercial en op www.mediamarkt.nl. In de flyers en advertenties van Media Markt is de actie wel juist gecommuniceerd.

Op onze internetsite en in onze TV-commercial werd gecommuniceerd dat bij aankoop van een console, een accessoire of game voor de helft van de prijs werd aangeboden. Dit is niet juist. De actie is niet van toepassing in combinatie met de aankoop van een spelcomputer/console. Wel kan iedere tweede game of accessoire voor de helft van de prijs worden gekocht.

Wij excuseren ons voor de fout in onze communicatie.

Media Markt

Bron: http://www.mediamarkt.nl/specials/gamersheaven/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij www.ZHgaming.com

Dead Space 23 euro

Fear 2 30euro

Fallout 3 30euro

Far cry 2 22euro

Infamous 46euro

Resident evil 5 35euro

En nog veel meer goedkope titels :9~

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Vermeldt ook het platform in het vervolg aub. Gezien de prijzen gok ik PS3.
Overigens ook verre van budget imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etimm
bij www.sirgamelot.nl
voor de XBOX 360

Alone in the Dark: €15,50

BioShock: €14,99

Phantasy Star Universe: €18,50

Kane & Lynch: €18,50

Naruto Rise of a Ninja: €26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

IceStorm schreef op zondag 12 juli 2009 @ 19:42:
Vermeldt ook het platform in het vervolg aub. Gezien de prijzen gok ik PS3.
Overigens ook verre van budget imho.
Ik kan prijzen boven de 30 euro ook niet echt budget noemen. Het staat zelfs in de TS
Ook kun je zaken zoals UT2007 bij play.com voor 27 euro in de pre-order melden, maar echt hoger moeten de prijzen niet zijn, het is immers een budget topic.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Marzman schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:26:
[...]

Ik kan prijzen boven de 30 euro ook niet echt budget noemen. Het staat zelfs in de TS

[...]
Voor mij persoonlijk is iets pas budget als het onder de 10 euro ligt, eigenlijk :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etimm
anandus schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:27:
[...]
Voor mij persoonlijk is iets pas budget als het onder de 10 euro ligt, eigenlijk :)
Speciaal voor anandus: ;)

XBOX360

Spiderman 3: €9,50

Stranglehold: €9,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Race Pro (Xbox360) - 14.25 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
De nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Juushinden: Ultimate Beast Battlers (DS) voor € 7,02. Dit is voor de pack-in versie met spel, kaartlezer accessoire en starter deck van 40 kaarten. Gezien de prijs erg goedkoop!

Let op dat deze alleen werkt op de DS en DS Lite en dus niet op de DSi omdat de kaartlezer niet aangesloten kan worden op de DSi.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
bij de intertoy's (beijum groningen iniedergeval andere weet ik niet)
fortza 2 4,99 (xbox360)

gelijk mee genoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Er is weer een Steam pack, met deze keer een duidelijke indie thema:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/subs/1955/header.jpg
Met:

Audiosurf (:D)
Blueberry Gardens
Braid (:Y))
Crayon Physics
Darwinia
Everyday Shooter
Gish (:Y))
Mr. Robot
The Path
World of Goo ( d:)b )

Individual price 113,81€
Package price 29,99€

Deal denk?

Er is ook een 5 pack:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/subs/1956/header.jpg

Voor €19.99.
Maar Audiosurf, Darwinia en Gish zijn voor mij wel die extra 10,- waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Bij Play.com zijn beide Scene It spellen (xbox 360) inclusief 4 buzzers in de aanbieding:

deel 1 voor 19,49 eur inclusief verzenden en deel 2 voor 23,49 euro inclusief verzenden

Vreemd genoeg is deel 2 zonder buzzers 10 euro duurder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe weekaanbieding play-asia :

Command and Conquer: Red Alert 3 ± 13 euro incl. verzending (Xbox360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Mirror's Edge (x360) voor €10,50 bij Zavvi incl verzenden, alleen betalen met CC. Nu gewoon weer £30,-

[ Voor 11% gewijzigd door Kheldar op 25-08-2009 11:06 ]

• IceStorm

IceStorm

Net zelf besteld:

Assassin's Creed - Directors Cut Edition € 11.93 [PC]
Stalker € 6.93 [PC]
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky € 5.93 [PC]

Allemaal @ Thehut.com

[ Voor 5% gewijzigd door IceStorm op 27-08-2009 18:46 . Reden: Hmm niet goed opgelet, platform toegevoegd ]

• Jumpman
PC games zo te zien? Vermeld altijd het platform erbij, is makkelijker met zoeken voor de medebezoekers van dit topic.

[ Voor 88% gewijzigd door Jumpman op 27-08-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Haze voor de PS3 bij de intertoys in de folder voor 9.99 als ik het goed heb.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij play-asia hebben ze op het moment een VISA actie. Je krijgt 20% korting op het gehele assortiment ( muv spellen die < 30 dagen uit zijn)

Duurt tot 6 sept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Unreal Tournament €7,00 [PC]
The Orange Box €15.00 [PC]

Aanbiedingen bij bartsmit en eplaza. Zijn allebij op steam te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Gisteren besteld: Motorstorm Pacific Rift (PS3 uiteraard) voor £ 14,95 excl. £ 1 verzendkosten op zavvi.com.
Is overigens wel een platinum (vanaf 4 sept.). Dacht ook dat vanaf de 4e geldt voor Killzone 2 en Resistance 2. Mooi prijsje, gezien de stand van de pond ruim onder de € 20 incl. de verzendkosten. ;)

Al heel wat besteld inmiddels bij zavvi (dvd's en games) en tot nu toe is alles aangekomen. Duurt gemiddeld een weekje voordat tie binnen is, iets langer dan bij amazon. Overigens over amazon ook niets dan lof wat mij betreft, maar zavvi is toch goedkoper. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 16:18
Ik vindt het wel opvallend dat geen van de Britse webshops die hier regelmatig voorbij komen paypal betalingen accepteren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Charly schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:51:
Ik vindt het wel opvallend dat geen van de Britse webshops die hier regelmatig voorbij komen paypal betalingen accepteren :S
Kost ze teveel gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 01-09 08:42
Sinds kort Shopto.net wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mediamarkt Rotterdam (centrum) heeft op het moment heel veel 360 titels in een bak voor 10 euro per stuk liggen. Heb zelf voor die prijs Banjo Kazooie meegenomen, maar ze hadden bijvoorbeeld ook de beide Viva Pinata delen liggen en nog veel andere titels (die ik helaas niet heb onthouden). In Alexander waren ze ook zogenaamd in de aanbieding, maar kostten ze ineens 23 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Yippie schreef op woensdag 02 september 2009 @ 00:25:
[...]

Sinds kort Shopto.net wel..
Iemand ervaringen met deze shop?? Ik kon 'm nog niet, maar de prijzen van de games zien er erg interessant uit moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Als je bij shopto bestelt, bestel dan met paypal. Op neogaf wordt veel over shopto gesproken. Hun creditcarddatabase schijnt binnen korte tijd 2 keer misbruikt te zijn, lag volgens hun aan de betalingsafhandelaar. Dit zou best kunnen en volgens hun is het nu opgelost, maar ik ga ze toch niet mijn creditcard gegevens geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Naast het eerder genoemde Shop.to, doet ook MyMemory.co.uk aan PayPal betalingen.

Ik heb er nog maar 1x iets besteld, dat was Killzone2 in Tin-edition.
Weet niet meer de exacte levertijd, maar binnen een week. Prima shop wat mij betreft.

http://www.mymemory.co.uk/

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
pateen75 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:35:
[...]

Iemand ervaringen met deze shop?? Ik kon 'm nog niet, maar de prijzen van de games zien er erg interessant uit moet ik zeggen.
Verzendkosten zijn wel wat aan de hoge kant (€4,50 of £3,50), waardoor zavvi, thehut of play.com vaak toch goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 01-09 08:42
Kheldar schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:09:
[...]

Verzendkosten zijn wel wat aan de hoge kant (€4,50 of £3,50), waardoor zavvi, thehut of play.com vaak toch goedkoper zijn.
Maar daar kan je dus niet kopen zonder CC.
MyMemory is een uitstekende shop, tevens Amazon reseller. Bovendien wereldwijd gratis verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Yippie schreef op woensdag 02 september 2009 @ 20:29:
[...]

Maar daar kan je dus niet kopen zonder CC.
MyMemory is een uitstekende shop, tevens Amazon reseller. Bovendien wereldwijd gratis verzending.
Die gratis vezending is erg fijn bij MyMemory! Wil binnenkort toch echt Fifa10 gaan importen, maar moet nog even uitzoeken waar die het goedkoopst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:21:
[...]

Die gratis vezending is erg fijn bij MyMemory! Wil binnenkort toch echt Fifa10 gaan importen, maar moet nog even uitzoeken waar die het goedkoopst is.
http://www.budgetgaming.n...ifa%2010/console-all.html :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Kijk daar inderdaad al regelmatig maar lang niet alle buitenlandse shops staan erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ze zijn steeds bezig nieuwe shops toe te voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Een championship manager 2010 pre-order voor 3,51 GBP :)

http://newsletter.eidos-g...9X7Cqxn9tl28Xzy863QxALi7g

Als het spel uit is dan is het beschikbaar als download, ik weet niet of dat hier hoort of ergens anders. Maar het leek mij gepast.

De actie is nog ongeveer 48 uur geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

LzpAppel schreef op woensdag 09 september 2009 @ 18:00:
Een championship manager 2010 pre-order voor 3,51 GBP :)

http://newsletter.eidos-g...9X7Cqxn9tl28Xzy863QxALi7g

Als het spel uit is dan is het beschikbaar als download, ik weet niet of dat hier hoort of ergens anders. Maar het leek mij gepast.

De actie is nog ongeveer 48 uur geldig.
Ik doe het maar niet. Ook niet voor die miezerige 3 en een half pond. Spel is me in het verleden als "iets te verslavend" bevallen :9 . Nice tip though!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsolodimos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-02-2024
Far Cry 2 [PC] € 20, Bart Smit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Niet echt een hele scherpe prijs.

€ 14.92 @ Play.com:
http://www.play.com/Games...13/Far-Cry-2/Product.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Niet echt budget misschien: Ik heb vandaag voor de Playstation 3 Killzone 2: Limited Edition Collector's Box (helemaal nieuwe, gesealed) gescoord voor € 29,99 bij de Media Markt. Weinig geld voor een 'Collectors' Edition", was dezelfde prijs als de normale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:21
Jumpman schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:13:
Niet echt budget misschien: Ik heb vandaag voor de Playstation 3 Killzone 2: Limited Edition Collector's Box (helemaal nieuwe, gesealed) gescoord voor € 29,99 bij de Media Markt. Weinig geld voor een 'Collectors' Edition", was dezelfde prijs als de normale versie.
Wat Media Markt-en afgelopen, maar geen van allen hadden de LTD versie, en ook niet in de lijst voor de lage prijs. Bij R'dam Alexandrium hadden ze de platinum editie niet eens in de lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Op steam is dit weekend Braid voor een miezerige € 4,50

Braid is a puzzle-platformer, drawn in a painterly style, where you can manipulate the flow of time in strange and unusual ways. From a house in the city, journey to a series of worlds and solve puzzles to rescue an abducted princess. In each world, you have a different power to affect the way time behaves, and it is time's strangeness that creates the puzzles. The time behaviors include: the ability to rewind, objects that are immune to being rewound, time that is tied to space, parallel realities, time dilation, and perhaps more.

Er is ook een demo beschikbaar mocht je eerst willen proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door DeX op 11-09-2009 08:25 ]

• Kheldar
Alleen dit weekend bij the hut: Fallout 3 (PS3) voor £12,73 (± €16,- incl verzenden en enkel CC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Laatst online: 11-09 16:18
Kheldar schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 16:17:
Alleen dit weekend bij the hut: Fallout 3 (PS3) voor £12,73 (± €16,- incl verzenden en enkel CC)
't is dat ik hem net uitgespeeld heb, maar het is wel een vet spel... En dit is best een goeie deal lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:17

g0tanks

Moderator CSA
Niet echt een game, maar Garry's Mod is op Steam met 50% in prijs verlaagd, waardoor het nog maar €5 kost.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 16:10
Zelda: Phantom Hourglass (NDS) voor 13,75 + verzendkosten bij Play-asia

[ Voor 29% gewijzigd door Kooj1980 op 16-09-2009 11:32 ]

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Alleen leuk als je Japans kan lezen.....

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:17

g0tanks

Moderator CSA
Op Steam is de originele Unreal Tournament nog maar €1,99, en je krijgt 60% korting op de Unreal Deal Pack en Unreal Tournament 3 Black.

http://store.steampowered.com/search/?term=unreal+tournament

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:10
En de Unreal Deal Pack is 16,- ook niet gek...

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 16:10
Schweino schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:23:
Alleen leuk als je Japans kan lezen.....
Ugh, daar had ik even niet aan gedacht :$
Als je geen probleem hebt met tweedehands, kun je 'm wel voor 10 pond + verzending halen bij Game.co.uk. Daar heb ik 'm zelf vandaan. Wel handig om met een grotere bestelling mee te nemen, de verzendkosten zijn 3 pond volgens mij, maar worden niet hoger wanneer je meerdere producten bestelt.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Direct2drive heeft een 5 jaars-bestaan actie:

http://www.direct2drive.co.uk/d2dturns5

Elke week een aantal games voor 5 pond. Helaas de eerste week al gemist, maar nog 4 weken te gaan...

-EDIT-

of voor 5 dollar, afhankelijk welke regio je kiest... Mogelijk dat je dan ook wat omwegen moet maken om als Nederlander wat te bestellen...

[ Voor 28% gewijzigd door Fly-guy op 19-09-2009 14:22 ]

• Rinzwind
  • Laatst online: 09-06 19:42
Telltale geeft vandaag 1e aflevering van Monkey Island weg: http://www.telltalegames.com/playlikeapirate

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:14

Boullie

Da Bulster

Bij de Intertoys in Heerlen (Corio Center):

Far Cry 2 €14,99
Hitman Collection (Hitman 1, 2, Contracts en Bloodmoney) € 9,99

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:37
Company of Heroes anthology: €12.99!!!!!! op Play.com

http://www.play.com/Games...es-Anthology/Product.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De weekaanbieding van play-asia is weer voor de Xbox360 :

Terminator: Salvation voor 17 euro

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Boullie schreef op donderdag 24 september 2009 @ 12:55:
Bij de Intertoys in Heerlen (Corio Center):

Far Cry 2 €14,99
Hitman Collection (Hitman 1, 2, Contracts en Bloodmoney) € 9,99
Ook Hitman colelction bij intertoys groningen voor dezelfde prijs. Zal wel in heel Nederland zo zijn dus.

Is het trouwens wel zo nuttig om ook dingen te gaan vermelden die bij webshops verkocht worden? Bol of 12game kunnen dan nog wel omdat je daar gewoon IDEAL kan betalen, maar bij winkels als playasis en play kun je alleen met creditcard betalen.

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:48
Is het trouwens wel zo nuttig om ook dingen te gaan vermelden die bij webshops verkocht worden? Bol of 12game kunnen dan nog wel omdat je daar gewoon IDEAL kan betalen, maar bij winkels als playasis en play kun je alleen met creditcard betalen.
Waarom toch altijd die discussie over die CC's? Er zijn ook mensen ouder dan 18 die deze pagina's lezen, en sommige hebben zelfs een inkomen! ;) Dus ja, nuttig.

• maartend
  • Laatst online: 11-09 14:15
Deruxian schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:50:
[...]
ja, en? Heb daar net Sacred 2 weggetrokken voor een hele leuke prijs. had die nooit gevonden als het niet vermeld stond. En dat geldt voor veel aanbiedingen. Ik heb geen bezwaar tegen het gebruik van mijn CC via internet. Daar heb ik hem juist voor.

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 13:54
Forza Motorsport 2 (Xbox) voor €11,95

http://www.veronicamagazine.nl/Tientje-Xbox.html

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
Fly-guy schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:21:
Direct2drive heeft een 5 jaars-bestaan actie:

http://www.direct2drive.co.uk/d2dturns5

Elke week een aantal games voor 5 pond. Helaas de eerste week al gemist, maar nog 4 weken te gaan...

-EDIT-

of voor 5 dollar, afhankelijk welke regio je kiest... Mogelijk dat je dan ook wat omwegen moet maken om als Nederlander wat te bestellen...
Thanks voor de tip, heb voor $5.95 (komt nog $.95 aan tax bij als je via de .com besteld) World Of Goo (Mac) gekocht. Erg goede prijs ;) (bij maker kost dit spel $20).

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Playasia accepteert overigens ook gewoon Paypal.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Misschien een tip voor mensen die regelmatig met de cc bij thehut kopen: betaal in ponden. De wisselkoers die ze aanhouden op de website is ruim 4% hoger dan die de ING mij berekend, dus toch weer mooi meegenomen. Geen idee in hoeverre dit ook van toepassing is op de ander shops in de UK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Zojuist Fifa 10 (Xbox 360) besteld bij Amazon.co.uk voor 31 pond inclusief verzendkosten.

Edit: Voor de volledigheid; vandaag binnen.

[ Voor 25% gewijzigd door Jan Laros op 06-10-2009 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Mad word voor de wii bij zavvi
bijna 10 pond voor de game en iets meer dan 1 verzending ofzo.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Kheldar schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:34:
Misschien een tip voor mensen die regelmatig met de cc bij thehut kopen: betaal in ponden. De wisselkoers die ze aanhouden op de website is ruim 4% hoger dan die de ING mij berekend, dus toch weer mooi meegenomen. Geen idee in hoeverre dit ook van toepassing is op de ander shops in de UK...
Dit is ook zo bij Amazon. Heb net een bestelling geplaatst die mij omgerekend 78 euro kost. Zou ik in euro's betalen kost het mij 84 euro. Toch weer zonde. Echt lekker dat de pond op 1,09 euro staat. Als ik mijn bestelling plaats bij bol.com zou het 150 euro kosten :-)
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.