Algemeen Budget Games Topic 2

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 84.240 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bij Play-Asia kost het Nintendo DS spel Ecolis nu € 3,20. Best goedkoop lijkt me.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teh_Waggel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-09-2024
-AzErTy- schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:52:
Gisteren bij Media markt: Ultimate strategy pack (Comp. of Heroes + Supr. Commander + Dawn of War+Dawn of War Winter Assault) gekocht voor 20€ :9
Gister gekocht bij de MM in Arnhem. De folie was al van de verpakking af. "Maar dan zijn de serials dus al een keer gebruikt? Dan kan ik dus niet online spelen." "Dat is waar. Zullen we er dan maar een tientje van maken?" :) Er de serials werken ook nog _/-\o_ Normale prijs is idd €20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Netjes ;)

Vorige week trouwens Rise of Legends voor een tientje gekocht bij bol. Was er al eens eerder in de aanbieding, toen niet gedaan, maar geduld loont ;)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox360:

*Condemned 2: Bloodshot --> 26 euro
*The Darkness--> 16 euro
*Turok-->23 euro
*Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 [Limited Edition]-->26 euro
*NBA Ballers: Chosen One-->19 euro
*Universe at War: Earth Assault-->23 euro
*Naruto: Rise of a Ninja--> 23 euro
*Pirates of the Caribbean: At World's End-->16 euro

Edit:
Assassin's Creed , 23 euro

Virtua Tennis 3, 23 euro

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-plaza verkoopt Battlefield 2142 voor 10 euro .

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bartsmit verkoopt vanaf 1 juli BF2142 voor een tientje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Bart Smit en E-Plaza zijn dezelfde, maar dan in een ander jasje ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel heel erg kort door de bocht. Bart Smit is een speelgoedwinkel, E-Plaza is de gamestore formule van Bart Smit, en dus geen speelgoedwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Naja okee, maar het komt op dezelfde bankrekening neer ;)

En games zijn toch ook speelgoed :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Play-Asia houdt een Summer Sale met 25% korting op alles wat in voorraad is Veel Xbox360, Wii, PS3, PS2 en DS spellen voor minder dan een tientje!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:49:
E-plaza verkoopt Battlefield 2142 voor 10 euro .
Is dat de vanilla of de deluxe editie? De uitbreiding los is namelijk duurder.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbaast me dat ie er nog niet tussen staat, maar Bart Smit verkoopt The Witcher voor slechts 7 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:48:
Verbaast me dat ie er nog niet tussen staat, maar Bart Smit verkoopt The Witcher voor slechts 7 euro.
Dat is echt een koopje voor een briljant spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Eergisteren Stuntman: Ignition gehaald bij de Saturn voor 11 euro voor de 360. Geen geld voor zo'n spel!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Disney Sports Soccer (GameCube) voor € 4,45. Leuk arcade voetbalspel voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Net langs de FRS gelopen:
Splinter Cell Chaos Theory: € 2,50
Supreme Commander: € 2,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Bart Smit, Universe at War: 5 euro

Toch eens uitkijken voor The Witcher daar. Nog niet tegengekomen aan die prijs (7 euro). Mja, kan misschien verschillen in België. Staat alleszins niet op de website van BS.

[ Voor 11% gewijzigd door Hurtebise op 29-07-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Weet iemand waar in Utrecht het spel "Psychonauts" nog te krijgen is op CD-ROM? Ik las op internet iets over de mogelijkheid om het gratis te kunnen spelen, maar daarvoor moet je extra programma's downloaden en installeren. Ik wil liever gewoon de CD kopen uit een budget bak..... tot maximaal 10 euro.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
rickiii schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:24:
Weet iemand waar in Utrecht het spel "Psychonauts" nog te krijgen is op CD-ROM? Ik las op internet iets over de mogelijkheid om het gratis te kunnen spelen, maar daarvoor moet je extra programma's downloaden en installeren. Ik wil liever gewoon de CD kopen uit een budget bak..... tot maximaal 10 euro.
In Utrecht niet, maar je kunt 'm nog wel bij Play.com bestellen voor 12,63:
http://www.play.com/Games.../Psychonauts/Product.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
DeX schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:21:
Net langs de FRS gelopen:
Splinter Cell Chaos Theory: € 2,50
Supreme Commander: € 2,95
Welke FRS was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje: ik zag in het begin van dit topic de Warhammer 40k Anthology (alles in 1 pack) staan voor een euro of 30, nu kan ik die nu in Nederland alleen voor 60 euro vinden. In het buitenland is deze veel goedkoper (zeker de helft). Nu vraag ik me af of ik deze in Nederland ergens ook zo goedkoop kan vinden? Dit is immers het Budget topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 01:02:
Klein vraagje: ik zag in het begin van dit topic de Warhammer 40k Anthology (alles in 1 pack) staan voor een euro of 30, nu kan ik die nu in Nederland alleen voor 60 euro vinden. In het buitenland is deze veel goedkoper (zeker de helft). Nu vraag ik me af of ik deze in Nederland ergens ook zo goedkoop kan vinden? Dit is immers het Budget topic ;)
Ik heb die ooit eens in een gamezaakje in Haarlem gekocht voor dat bedrag. Weet niet of ze die nog hebben. Maar er liggen (in elk geval wel bij de Mediamarkt) wel Strategy packs waar in elk geval de eerste twee in zitten, DoW en Winter Assault dus. Krijg je er nog een andere bij, ik dact SupCom of CoH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Geen idee waar DeX 'm heeft gezien, maar bij de FRS in Bussum golden precies dezelfde aanbiedingen. Er stond daar overigens een hele bak met dat dat soort aanbiedingen. Het er meteen een paar uit gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 10:13:
[...]

Ik heb die ooit eens in een gamezaakje in Haarlem gekocht voor dat bedrag. Weet niet of ze die nog hebben. Maar er liggen (in elk geval wel bij de Mediamarkt) wel Strategy packs waar in elk geval de eerste twee in zitten, DoW en Winter Assault dus. Krijg je er nog een andere bij, ik dact SupCom of CoH.
Hmm, als ik vanaf mijn woonplaats naar Haarlem moet, ben ik evenveel zoniet meer kwijt dan als ik em voor die dure prijs via Bol.com haal :P Ach, toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Vandaag is op steam Savage 2 met 20$ afgeprijst tot de nieuwe prijs van 10$ ( omgerekend 7eur ). Lijkt me een best leuk prijsje voor zo'n spel. Aanbieding geld alleen vandaag nog.

http://storefront.steampo....php?area=app&AppId=13700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik zag net Bioshock bij de MM liggen voor twee tientjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Bioshock voor de pc of de xbox360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag gisteren DIRT voor pc voor 10 euro liggen(bart Smit) , erg snel voor zo'n spel als de CMR serie , had dat niet verwacht .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Snelle prijsdalingen inderdaad voor pc games. Het zal ook wel met het kopie-gedrag te maken hebben en een van de redenen zijn waarom de pc steeds minder belangrijk wordt voor nieuwe games.

Wat ik jammer vind is dat je online (bij bijvoorbeeld Steam) best lang de hoofdprijs blijft betalen. Juist bij dit soort verkoopmechanismes zou je de prijs laag kunnen houden omdat je geen boekjes/cd's hoeft te maken en distribueren.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 laatst gehaald:
GTA IV: €44 (Saturn Tilburg)
The Club: €15 (Dynabyte) (spel is echt af te raden, een van de slechtste shooters die ik ken maar wat wil je voor 15 euro.)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Haijo schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 17:33:
Bioshock voor de pc of de xbox360?
Dat was voor de pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Ben een beetje laat, maar op STEAM is alles wat counterstrike is -50 % dit weekend.

Counter strike 1,6 = 4,99 $
Counter Strike Source = 9,99 $ ( ongelooflijke deal )

Het pack met :

1,6 + Source + Condition Zero = 14,99 ( Even ongelooflijk deal )

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:08:

The Club: €15 (Dynabyte) (spel is echt af te raden, een van de slechtste shooters die ik ken maar wat wil je voor 15 euro.)
De club is toch een heel vermakkelijke game, die ook nog eens prima reviews heeft (7.5 - 8.0). Het is niet ieders pakkie aan overigens.

Er is een demo te downloaden, kan je het in ieder geval proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 23:54:
Zag gisteren DIRT voor pc voor 10 euro liggen(bart Smit) , erg snel voor zo'n spel als de CMR serie , had dat niet verwacht .
Damn, mijn langzame pc kan al geen budgetgames meer aan :X

Die bartsmit site is altijd top, let wel op dat je niet naar de winkel gaat, daar zijn de games vaak stukken duurder dan online :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:36

Sargan

Filmfreak...

Far Cry voor 3 euro te koop bij de Action!

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sargan schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:12:
Far Cry voor 3 euro te koop bij de Action!
Zijn er nog meer games bij de action te koop? Of alleen deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
er zijn meer games te koop zoals een tombraider (volgens mij tombraider legend) en meer, ik had daar tribes vengeance voor 1.99 en bij bartsmit lag die voor 15 euro

Verwijderd

Rockvee2 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:19:
er zijn meer games te koop zoals een tombraider (volgens mij tombraider legend) en meer, ik had daar tribes vengeance voor 1.99 en bij bartsmit lag die voor 15 euro
bedankt, ga zo kijken bij de action bij ons in harlingen. Hoop dat daar ook games zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik krijg net de folder van Intertyos binnen en die hebben een aantal leuke games aanbiedingen.
Pc games vanaf E5 waaronder Battlestations Midway en MoH Pacific Assault, E7 met onder meer NFS:MW en Driver Parallel Lines, en E10, met Tomb Raider Anniversary, Medieval 2, Splinter Cell Double Agent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dit is vanwege de nieuwe layout van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.jucaushii.ro/images/boxshot/upload/Tom_Clancys_Splinter_Cell_Double_Agent_pc.jpg

Splinter Cell Double Agent (4) PC - 7 Euro

Bij de Bart Smit in België. Super tevreden... *O* *O*

Dit spel wou ik al erg lang hebben (ben wel fan van de Splinter Cell serie) maar vooralsnog vond ik 'double agent' enkel nog in de freerecordshop a 20 euro. Nu koop ik gewoonlijk geen pc games rond die prijs. Telkens bijna toch gekocht, maar toch mezelf kunnen bedwingen. (ik weet het, het is 'maar' 20 euro, maar als ik zo begin is het einde zoek, want dan ga ik overal wel games halen a 20 euro, en dan kost het me allemaal te veel)
Nu kwam ik ineens nonchalant de BS binnengewandeld, en daar zie ik deze game a 7 euro liggen! Een koopje, super!

Hier trouwens ook: m'n pc is al niet snel genoeg meer voor het draaien van budget games (Splinter cell dus) :'(

Ach, m'n lijstje wordt steeds kleiner. Nog een paar games voor de pc te gaan en dan naar 2009 toe maar eens overschakelen op de ps3
Een greep uit wat ik nog voor de pc wil hebben:
  • Driver parallel lines
  • World in conflict
  • CoD4
  • Sins of a Solar Empire
  • NBA 08
Onder de tien euro neem ik ze mee, anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:25:
[...]

Damn, mijn langzame pc kan al geen budgetgames meer aan :X

Die bartsmit site is altijd top, let wel op dat je niet naar de winkel gaat, daar zijn de games vaak stukken duurder dan online :?
Wat bedoel je nu , dat je DIRT goedkoper online kan bestelllen dan 10 euro of ..?

Trouwens BF2 is nu ook 10 euro bij Bart Smit , ben het spel al een tijdj kwijt (de dvd danwel, of was het nog een CD ) ga het maar weer kopen .
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:26:

t
• CoD4
[

Onder de tien euro neem ik ze mee, anders niet.
Cod4 is lang wachten denk ik , en als je een SP liefhebber bent dan begrijp ik je , sp is echt geweldig maar dan wel voor 1 , 2, mischien 4 keer . COD4 is vooral MP heftig en als je nog een jaar wil wachten zijn de meeste servers al overgestapt op COD7 o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:43:
[...]

Wat bedoel je nu , dat je DIRT goedkoper online kan bestelllen dan 10 euro of ..?

Trouwens BF2 is nu ook 10 euro bij Bart Smit , ben het spel al een tijdj kwijt (de dvd danwel, of was het nog een CD ) ga het maar weer kopen .
[...]

Cod4 is lang wachten denk ik , en als je een SP liefhebber bent dan begrijp ik je , sp is echt geweldig maar dan wel voor 1 , 2, mischien 4 keer . COD4 is vooral MP heftig en als je nog een jaar wil wachten zijn de meeste servers al overgestapt op COD7 o.i.d.
Ehm... Niet echt logisch, want in dezelfde post heb je het over BF2 waar je nog een schijfje van wil (omdat je het waarschijnlijk nog speelt?) en
Battlefield 2 Action 24-Jun-2005 ;)
Drie jaar oud, dus waarom zou CoD4 over een half jaartje minder gespeeld worden?

CoD2 wordt voor zover ik weet ook nog vrij intensief gespeeld (en die heb ik zelf ook en ik zou 'em spelen als ik kon, helaas crasht de game bij mij altijd bij de overgang naar een volgende map bij het online gamen)

Voeg daarbij dat er volledige volksstammen zijn die altijd een beetje achterlopen op de gamemarkt (zowel qua hardware als software) en dat CoD5 een console exclusive is. Het lijkt me dat we het nog een tijdje zullen moeten doen met CoD4 in z'n genre. (tenzij BF3 erg goed wordt en binnenkort verschijnt, maar dat valt af te wachten) En voorlopig speel ik voornamelijk ETQW, dus ik heb het niet echt 'nodig', en als de prijsverlaging te laat komt in verhouding tot hoeveel mensen nog online gamen, dan laat ik CoD4 wel liggen...

CoD4 singleplayer heb ik al eens uitgespeeld...

Maar je hebt gelijk, de andere games die ik aangeef (net als SC) zijn singleplayer games. Dus daarvan maakt het me echt niet uit hoever ik achter loop op de stand van zaken. Een goede SP blijft goed...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 18:51 ]

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
CoD5 komt ook voor de pc.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• DeX

DeX

[...]

[...]
* DeX rent de deur uit.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Battlefield 2 voor een 10,- is toch wel erg gaaf (FRS & Bart Smit). Jammer dat de BF2 topic op GoT gesloten is :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
DeX schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:17:
Battlefield 2 voor een 10,- is toch wel erg gaaf (FRS & Bart Smit). Jammer dat de BF2 topic op GoT gesloten is :'( .
Sterker nog ik zag de uitbereiding, Special Forces voor 3,- euro bij FRS !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Yep yep,

Net DIRT voor 7 euro bij de Bart Smit gekocht, voor dat geld.... 8)7

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, ging meer over wii games. Die zijn op de site soms in de aanbieding voor 15 euro en in de winkel gewoon 60 :X

zo bedoelde ik het. En nu ophouden over dirt, die trage bak van mij trekt dat niet en daar baal ik flink van. Gelukkig heb ik gtr en gtr 2 hier liggen, maar toch... het steekt

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

Afgelopen zaterdag bij FRS in Nieuwegein:
* Railroad Tycoon Sidmeier's Railroads (€2.99)
* Warhammer 40k: Dawn of War (€4.99)
* Braintraining (sudoku / kukaro) (€2.99)
* Dungeon Siege expansion (€4.99)

Samen in ieder geval voor €14.95 (er ging nog wat korting vanaf) 8)

[ Voor 5% gewijzigd door PromWarMachine op 03-09-2008 19:14 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:26:

Bij de Bart Smit in België. Super tevreden... Hier trouwens ook: m'n pc is al niet snel genoeg meer voor het draaien van budget games (Splinter cell dus) :'(
SC:DA draait op geen enkele pc goed. Dat spel is echt slecht geoptimaliseerd, zelfs ik heb het aan de kant gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

SP DA draaid hier prima, had hem laatst ook uit een budged bak gevist voor 15 euro alleen
redelijk vermakelijk spel, en nog steeds wel mooie graphics

Hello there

Verwijderd

Volgende games voor de WII op www.bartsmit.com voor 30 euro (zal wel tijdelijke aanbieding zijn):

Pirates of the Caribbean 3
My Sims
Fifa 08
Pro Evolution Soccer 2008
Medal Of Honor Heroes 2
Boomblox

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 19:25
Frenzy_LS schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:48:
[...]

Sterker nog ik zag de uitbereiding, Special Forces voor 3,- euro bij FRS !
:9 ff naar de frs straks dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik zag Stranglehold bij een FRS filiaal liggen voor een tientje.
En Soldier of Fortune Payback in een kartonnen doosje bij de Bart Smit voor 15 euro.

Alletwee voor de pc trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Soldier of Fortune payback is al tijdje 15 euro, ook via online (bartsmit.com/eplaza.nl) maar toch bedankt :) . Spel was zelf slecht vond ik, slechte besturing,graphics niet goed

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 15:30
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:48:
Helaas ben ik The Witcher niet voor 7 euro tegengekomen bij de Bart Smit, maar voor die prijs zal het ook wel snel uitverkocht zijn. Ik ben The Witcher afgelopen weekend echter wel voor 10 euro tegengekomen bij de Mediamarkt in Arnhem.

Er lag daar trouwens ook weer een stapel Brothers in Arms: Road to Hill 30 voor 5 euro of zo.

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Medieval II Total War: Kingdoms (expansion) gekocht voor 5euro bij de Bart Smit in Middelburg.

Was overgens wel de laatste daar :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-07 13:27
Company of Heroes en de Expansie beide 5 euro
Rome: Total War Gold: 7 euro.
Medieval 2 Total War: 9 euro
Medieval 2 Total War Kingdoms: 5 euro

Dit allemaal bij Dynabyte.

Verwijderd

Voor de xbox360:

Enemy Territory: Quake Wars,16.40 euro incl. verzending
Naruto: Rise of a Ninja, 20 euro incl. verzending

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Weer even terug naar echt budget:

Jade Empire special edition: €4,90 @ Dixons
Blitzkrieg-verzameling voor €2,99 @ Dixons

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:29:
Volgende games voor de WII op www.bartsmit.com voor 30 euro (zal wel tijdelijke aanbieding zijn):

Pirates of the Caribbean 3
My Sims
Fifa 08
Pro Evolution Soccer 2008
Medal Of Honor Heroes 2
Boomblox
Pro evo 2008 Nu 7 euro bij de bart smit winkel.....

*edit* - Voor de PC natuurlijk.... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Humma Kavula op 17-09-2008 13:38 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-08 11:46

LieveNiels

On Fire

Bij FreeRecordshop online:

Age of Empires Collectors Edition

- Age of Empires
- Age of Empires: The rise of Rome
- Age of Empires II: Age of Kings
- Age of Empires II: The Conquerors

Ik zocht een goedkope versie en kwam bij deze voor het schamele bedrag van €5,99
Dat vond ik een goeie deal, dus ik dacht, ook nog even een voor een maat van me bestellen (we zitten @ the moment in een aoe revival :) ). Blijk dat de tweede 50% korting krijgt, oftewel, twee stuks voor 10,93 incl. verzenden. Daarvoor kon ik ze niet laten liggen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Bij intertoys is die editie 4,99 dus 2 dingen 10 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Geen budget maar gratis: The Suffering

Door middel van sponsored advertising biedt Midway deze survival horror game aan:

http://www.gamershell.com/download_33314.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracul schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:43:
Geen budget maar gratis: The Suffering

Door middel van sponsored advertising biedt Midway deze survival horror game aan:

http://www.gamershell.com/download_33314.shtml
gratis games zijn al vaker gepost hier en is de bedoeling niet van Het topic , maar bedankt en zal wel vaker gebeuren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

iemand toevallig Football Manager 2008 voor de mac goedkoop ergens gespot?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• estorino
  • Laatst online: 10-09 11:10
Gamestore 'Stargamer' op de Burg. Reigerstraat in Utrecht gaat zijn deuren sluiten, alle games gaan weg voor 50% van de normale prijs. Ze hebben 360, PS2/3, Wii, DS, PC, van alles. En ook toptitels. Zeker de moeite dus als je in de buurt woont. Ik heb er vandaag zelf Rock Band gekocht voor 32,50. Normaliter dus 65,-...
Ze zijn nog open tot 1 oktober, dus je moet wel opschieten.

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Rockvee2
  • Niet online
Dus zeg maar alles 50% korting? zoals Call of duty 4 voor 60:2 = 30 euro ?

• estorino
  • Laatst online: 10-09 11:10
Rockvee2 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 01:19:
Dus zeg maar alles 50% korting? zoals Call of duty 4 voor 60:2 = 30 euro ?
Ja, dat klopt. Ik was er vanmorgen nog even om een verjaardagscadeautje te kopen voor een vriend die bijna jarig is. Het is wel zo dat er niets aangevuld wordt, dus als iets weg, is het ook weg. CoD4 bijvoorbeeld zag ik alleen nog maar voor de PC staan, niet meer voor de 360. Voor mezelf nog Civilization Revolutions voor de 360 gekocht. Is het toch nog een dure gameweek geworden met Rock Band (32,50) + Logitech mic (10,-) en Civ Revolutions (30,-) :)
Maar goed, net een leuke bonus gehad van de baas...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 11:56
Mass Effect (PC) te koop bij Play.com, voor € 13,99 !

Als dat geen knaller is, dan weet ik het niet meer :') lijkt wel erg spam zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

C&C The First Decade voor € 12,- @ Bart Smit.

En daar is gelukkig geen NL versie van gemaakt dus je krijgt de Engelse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in het algemeen geen moeite met Nederlandstalige games, maar "Kirov meld zich" lijkt me niks. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 23:07:
Ik heb in het algemeen geen moeite met Nederlandstalige games, maar "Kirov meld zich" lijkt me niks. :+
Maak er dan tenminste meldt van :+ :>

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ah nee, ik bedoelde de hoesjes ;) Ik heb een hekel aan NL-talige hoesjes dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Play.com NHL 2K8 voor de Xbox360 voor slechts 6,99 inc verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:32

PoweRoy

funky!

Lipton16 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:55:
Company of Heroes en de Expansie beide 5 euro
Rome: Total War Gold: 7 euro.
Medieval 2 Total War: 9 euro
Medieval 2 Total War Kingdoms: 5 euro

Dit allemaal bij Dynabyte.
Ik kan de expansie niet op de site vinden? Of is hij alleen in de fysieke winkel te krijgen?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vandaag Sim city 4 bij dixons voor 6 euro. En bij de dynabyte civ IV voor 10, civcity rome voor 7 en anno 1701 voor 8!

Ik ben alleen nog op zoek naar Sid Meier's Simgolf uit 2002, iemand een idee waar ik die nog kan scoren?? (behlanve ebay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
http://www.bol.com/nl/p/g...04004000003452/index.html

2-3 weken wachten , zit ook Sim Golf in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Nintendo fans:

Bart Smit heeft do 23, vr 24 en za 25 Wii Cocoto Magic Circus met gun voor 18 euro en NDS Transformer Deceptions voor 12 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Bart Smit:

Universe at War @ € 5,-
Rise & Fall: Cvilizations at War @ € 5,- (vrij luxe uitgave met cardbox om dvd-box)
Rome Total War Gold @ € 5,-

[ Voor 10% gewijzigd door IceStorm op 25-10-2008 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kingdom Under Fire: Circle of Doom voor de xbox360 , 12 euro

Half-Life 2: The Orange Box voor de xbox360 , 24 euro

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

IceStorm schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:10:
Bart Smit:

Universe at War @ € 5,-
Rise & Fall: Cvilizations at War @ € 5,- (vrij luxe uitgave met cardbox om dvd-box)
Rome Total War Gold @ € 5,-
Voeg ik nog aan toe (ook Bart Smit)

* Tomb Raider Legend €2,-
* Need for Speed Most Wanted €7,-
* Clive Barker's Jericho €7,-
* Dungeons & Dragons Dragonshard €5,-
* Battle for Middle earth €7,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ah ja, niet echt sociaal om alleen maar te noemen wat je zelf gekocht hebt :P Bah, moet ik terug voor Jericho want die wil ik wel voor 7 euro.

Verder nog bij Play.com:

F.E.A.R. Perseus Mandate @ € 6.99
Unreal Tournamen III @ € 11.49

En hierbij dan de sidenote, Play heeft vast nog meer maar dat is wat ik tegenkwam en zelf aantrekkelijk genoeg vond om te kopen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik kom met Jericho niet eens voorbij de eerste minigame (grofweg 30 seconde nadat je het spel voor het eerst speelt). Blijf maar in de afgrond donderen :+ Maar da's wellicht offtopic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Iemand nog een tip waar ik Kotor 1 & 2 kan scoren voor de pc?? (Helaas is de emulatie op de 360 ruk :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

ronwiel schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:36:
Iemand nog een tip waar ik Kotor 1 & 2 kan scoren voor de pc?? (Helaas is de emulatie op de 360 ruk :()
Ebay, andere mogelijkheden zijn er niet (of meer, kan ik niet bedenken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rome total war gold voor 5 euro heb ik ook gehaald!

Ik vind het super als de game en de expansion gewoon in hetzelfde doosje (of op hetzelfde schijfje) zitten. Dan wil je eens multiplayeren, blijkt de andere alleen de expansie te hebben of omgekeerd, willen ze niet connecten en kan je weer beginnen klooien met no cd patches ed.

Zeg nu nog eens dat pc gamen duur is! Heerlijk gewoon. _/-\o_ Ik weet het, ik ben een slechte klant van de gamedevelopers, en mensen zoals mij hebben ze eigenlijk niets aan.
Ik ben dan ook wel 'fair' in die zin dat ik niet eerst de game download en ze daarna alsnog koop a 5 euro om m'n geweten te sussen. Daar heeft de studio ook niets aan. Dus als ik ze goedkoop wil spelen wacht ik wel netjes.

Het punt is dat ik vaak niet eens 'moeite' moet doen om te 'wachten'. Ik loop sowieso qua hardware een zekere periode achter (half jaar - jaar, medium = > low end) dus ik ben sowieso beperkt in welke games ik koop. En er is gewoon zoveel te spelen en zo weinig tijd dat ik me prima kan vermaken met bvb de games die hierboven opgenoemd zijn, wanneer ik echt zou willen wachten op een prijsdaling van een top game. Zelfs met games @5-10 euro heb ik nog een grotere backlog dan ooit tevoren... :p misschien is dat net wel de reden ("toch nog even die game meepikken")

Enige game die ik op minder dan een half jaar na release voor 30 euro gekocht heb, is ETQW. Verder heb ik nog een 15 tal games liggen waar ik niet eens aan begonnen ben. En vooral bij de bartsmit vind je vaak super geprijsde games (onlangs nog driver PL en de laatste Splinter Cell gekocht) Ik koop geen games online, dus leve bartsmit :p

Een combinatie van budgetgamen op de pc (games en hardware) en op consoles enkel de absolute toppers kopen, zorgt er voor dat gamen echt niet duur hoeft te zijn! Een console is sowieso waardevaster en een betere kapitaalinvestering, je hebt er langer plezier van. Zelf heb ik nog een 7600GT en dat kan prima vor de games die ik ook (ook ETQW) Wel moet ik nieuwkomers als crysis en FC2 aan me voorbij laten gaan, maar zoals ik al zei, daar heb ik toch geen tijd voor, dus zo erg vind ik dat niet. Over een half jaartje koop je dan weer een 9600GT voor een schijntje, en wil crysis prima.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Lair voor de PS3, @ play.com voor 14euro :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Helemaal mee eens. Ik koop overigens zat budgetgames 'voor de heb' of om 'ooit eens te proberen'. Ook ik loop qua hardware wat achter maar ik heb nog zoveel games op de plank liggen dat ik mijn tijd wel doorkom.

Hell, van de ca. 200 games die ik heb ben ik bang dat ik er zeker 50 nog nooit gespeeld heb. Er zijn overigens wel spellen waar ik geld voor over heb. Collector's Edition van Oblivion en Supreme Commander (die laatste heb ik nog nooit gespeeld bijv :P) en een Complete Edition van Heroes Of Might and Magic hebben me een smak geld gekost maar zijn wel elke euro waard voor me (ja ook SC!).

Maar uhm, offtopic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Over Bart Smit, erg leuk die 2x15% korting! Net C&C First Decade voor 11,35 besteld incl verzending. :D

http://nieuwsbrief.bartsmit.com/ (beide 15% invullen bij bestellen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 11-09 14:15
Hidde schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:13:
Over Bart Smit, erg leuk die 2x15% korting! Net C&C First Decade voor 11,35 besteld incl verzending. :D

Da's leuk.

Fallout 3 voor 44 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:45
Hidde schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:13:

Nice en 10% korting op consoles.
Dan betaal je rond 180 euro voor x360pro met Lego Indiana Jones + Kung Fu Panda(games)

Maar je kunt niet dus 15% en 15% korting krijgen bij 1 game of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Wow het werkt idd 2x die 15% code gebruiken. Dat mag dus gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar Total War era's goedkoop te krijgen is?
Ikzelf kan niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:08:
Wow het werkt idd 2x die 15% code gebruiken. Dat mag dus gewoon?
mwa, als het werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 11-09 14:15
Het werkte

Fallout 3 voor de 360 voor 44 euro met verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:20

Ryceck

Constants and Variables

ronwiel schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:36:
Kotor 1 ben ik ook nog naar op zoek.
Kotor 2 heb ik net besteld bij cdwow voor 12 euro

Dus als iemand nu ergens een orginele Kotor 1 ergens vandaan kan halen maak je 2 man blij! :+

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Leuk als je een proxy hebt, kun je 'tamelijk veel' codes aanvragen :+ O-)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.