Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Gewoon stereo joh. Voor €50 heb je sowieso geen goede headset met USB-geluidskaartje erbij/in, dat word dus fijn 2 3,5" Jackjes.
Iets boven je budget is de Sennheiser PC150, die is best redelijk..
Iets boven je budget is de Sennheiser PC150, die is best redelijk..
Jakcjes zijn leuk, maar dan zit ik weer met een splitertje te kutten om speakers ook aan te sturen, wou ik eigenlijk vanaf, budget is flexibel overigens
Goede kwaliteit -> Plantronics
Volgens mij genoeg reviews over te vinden die Plantronics de hemel inprijzen
Volgens mij genoeg reviews over te vinden die Plantronics de hemel inprijzen
Plantronics Audio90 ben ik zeer over te spreken. De volumeregelaar (potmetertje) is wel enigszins gaan kraken (misschien wat stoffig geworden). Hij zit erg comfortabel en vooral de hoge tonen klinken er goed door vind ik.
Verwijderd
Als je een dure geluidskaart hebt (X-Fi bijvoorbeeld) dan kun je inderdaad beter voor een 5.1 headset gaan (non-USB natuurlijk, anders maak je geen gebruik van je geluidskaart).
Maar voor de rest zou ik gewoon voor een normale headset gaan zoals de Sennheiser PC150. Reviews zeggen dat het een perfecte microfoon heeft en ook goed geluid geeft (voetstappen bijvoorbeeld makkelijk te horen tijdens gamen). PC150 kost trouwens 48 euro (excl. verzendkosten).
Maar voor de rest zou ik gewoon voor een normale headset gaan zoals de Sennheiser PC150. Reviews zeggen dat het een perfecte microfoon heeft en ook goed geluid geeft (voetstappen bijvoorbeeld makkelijk te horen tijdens gamen). PC150 kost trouwens 48 euro (excl. verzendkosten).
Als hij dan een goedkope 5.1 headset haalt heeft hij er ook niks aan. Bijv. de Zalman 5.1 vind ik gewoon slecht.Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 19:45:
Als je een dure geluidskaart hebt (X-Fi bijvoorbeeld) dan kun je inderdaad beter voor een 5.1 headset gaan (non-USB natuurlijk, anders maak je geen gebruik van je geluidskaart).
Dus dan zit hij sowieso aan een veel hoger bedrag.
PC150 ben ik zelf wat minder te spreken over.. heb eerst een Plantronics audio 90 gehad, perfecte geluidskwaliteit.. helaas kapot gegaan door een kabelbreuk (bureaustoel een paar keer over het draadje rollen vind die niet zo leuk
Toen ben ik voor de Sennheiser gegaan, maar deze begon na 1,5 maand al te kraken (het geluid) en opeens viel 1 kant weg, waarschijnlijk gewoon een maandagochtend product maar heeft me er toch van weerhouden weer een Sennheiser te nemen.
Ga nu weer voor een Plantronics de .Audio 350
Verwijderd
Ik ben al tijdje op zoek naar die BOSE met noise cancelation voor mijn IPOD maar kan die niet echt vinden, weet iemand waar die in NL te koop zijn ?
Zag trouwens net dat ze binnenkort een Sennheiser RS120 hebben bij www.1dayfly.nl ze hebben meestal wel leuke aanbiedingen ze zeggen echter niet wat de prijs is.
Zag trouwens net dat ze binnenkort een Sennheiser RS120 hebben bij www.1dayfly.nl ze hebben meestal wel leuke aanbiedingen ze zeggen echter niet wat de prijs is.
Noise cancellation bestaat wel degelijk maar betwijfel of dat geschikt is voor muziek....
Pagina: 1