Toon posts:

Acoustimass 5 met 6 en Denon 1907 receiver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb momenteel een acoustimass 5 (serie3) waar ik tevreden over ben. Nu ben ik van plan een nieuwe receiver aan te schaffen en ook het zooitje geschikt te maken voor dolby 5.1

Nu heb ik even gekeken naar de bos321, maar viel af omdat de goedkope uitvoering te leleijke boxen had (oog wil ook wat.) en voor het andere was ik 1600 euro kwijt en dat is te veel.

Nu wil ik het liefs ook nog gebruik maken van de acoustimass 5. Ik heb een denon 1907 receiver gezien, welke goed is volgens mij en hij is in het zwart wat voor mij zeer belangerijk is (zilver vind ik lelijk).
Nu zit ik te denken om een acoustimass 6 erbij te kopen, en de front speakers te vervangen door de dubbele van de acoustimass 5(kan dit?). De kleine en center van de 6, en de bassmodule van de 6. Nu wil ik het gebeuren aansturen via de denon 1907, gaat dit goed werken?? Iemand ervaringen, omdat geloof ik het een passieve sub is?

Wat zijn er voor andere sets luidsprekers mogelijk, als ik de acoustimass 5 speakers wil behouden voor, en ze moeten achter hetzelfde idee speakers zijn en zwart, tevens moet op die sub dan de acoustimass 5 goed kunnen werken.

Richard

Verwijderd

Gewoon alle bose meuk eruit gooien en een goede speakerset aanschaffen :). Zeker voor frontspeakers zou ik geen bose willen :X

Verwijderd

Die sub is gewoon actief, hoor. Maar voor de prijs van zo'n Bose setje zijn er veel betere 5.1 setups te koop.