Hallo Allemaal,
Een paar dagen geleden kocht ik een moederbord van Asus : P5W DH DeLuxe.
Een mooi bord met veel mogelijkheden,waaronder een ingebouwde WiFi aansluiting voor oa draadloze Internet.
Ik heb eerst de drivers/utility erop gezte en toen de antenne aangesloten.
Het programma wat erbij hoorde startte maar 1 seconde op en sloot zichzelf weer af.
In apparaat beheer stond er de melding dat het apparaat niet gestart kon worden --> code 10.
Ik heb toen de software eraf gehaald en weer opnieuw geinstalleerd.
Windows zag het apparaat toen niet meer.
Na de drivers er weer af gehaald te hebben, toen tevens de 2 registerinstelingen te hebben verwijderd en toen de drivers weer opnieuw geinstalleerd te hebben zag Windows het apparaat weer.
Maar weer dezelfde Code 10.
Toen heb ik de laatset drivers gedownload van de Asus site en die geprobeerd ;code 10 blijft.
Windows staat er maar net op, dus conflicten met andere drivers /hardware kan er nog niet zijn.
Graag jullie suggesties/adviezen.
Een paar dagen geleden kocht ik een moederbord van Asus : P5W DH DeLuxe.
Een mooi bord met veel mogelijkheden,waaronder een ingebouwde WiFi aansluiting voor oa draadloze Internet.
Ik heb eerst de drivers/utility erop gezte en toen de antenne aangesloten.
Het programma wat erbij hoorde startte maar 1 seconde op en sloot zichzelf weer af.
In apparaat beheer stond er de melding dat het apparaat niet gestart kon worden --> code 10.
Ik heb toen de software eraf gehaald en weer opnieuw geinstalleerd.
Windows zag het apparaat toen niet meer.
Na de drivers er weer af gehaald te hebben, toen tevens de 2 registerinstelingen te hebben verwijderd en toen de drivers weer opnieuw geinstalleerd te hebben zag Windows het apparaat weer.
Maar weer dezelfde Code 10.
Toen heb ik de laatset drivers gedownload van de Asus site en die geprobeerd ;code 10 blijft.
Windows staat er maar net op, dus conflicten met andere drivers /hardware kan er nog niet zijn.
Graag jullie suggesties/adviezen.