Vinden jullie het jammer dat 3dfx........

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Topicstarter
Vinden jullie het jammer dat 3dfx al zijn patentnamen en merknamen zoals: 3dfx en voodoo hebben verkocht aan Nvdia?:( Dus officieel niet meer bestaat:'(
Vertel er ook duidelijk bij waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm is dit wel het juiste forum? (als hij moved: hij stond eerst in hosting & webserver soft/hardware)

maareh ik vind het niet echt jammer. ik vind nvidia zowiezo het meest geweldige merk voor videokaarten dat er bestaat, dus ook al hebben ze een monopolie, i wouldn't care :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
Ik vind dit een beetje vage vraag voor dit forum

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Wordt gemoved...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

opzich is het jammer voor de concurrentie
maar het lijkt me wel beter voor research en developement van nvidia, aangezien ze verschillende kewle technieken overgekocht hebben. dus hun kaarten worden "nog" beter

* BitByter had vroeger een voodoo2 (helemaal tevreden over)

* BitByter heeft nu asus v6800 ddr deluxe (helemaal tevreden over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had graag de rampage in mijn bak gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Topicstarter
Sorry, het spijt van het zetten in een verkeerd forum. Ik had niet goed opgelet. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 02:37
Ik vindt het erg jammer wat er van 3Dfx en later 3dfx terecht is gekomen ;( . Vroeger was 3Dfx de shit om te hebben .. eigenlijk ook de enige goeie. Ik weet nog wel dat ik een Rendition Verité 2100 kaartje had en een vriend van mij de Monster3D .. hij haalde in D3DTest wel 30MPixles/s :o en GLide schopte al helemaal kont! Op TomsHardware stond een tijdje later een preview van de Voodoo2 met een foto erbij. Wij kwijlen toen we maar liefst 8MB 100MHz Edo op die kaart zagen en twee texture units :o ! Tja dat waren nog eens tijden :+ ...

Meer nostalgie dus .. ik heb een Voodoo2, Voodoo3 en Voodoo5 kaart gehad. Ze werden steeds minder spectaculair tov de concurrentie (begon al toen de TnT uitkwam die ik dan ook gekocht heb ter vervanging van m'n Voodoo2 .. was zeer gevaarlijk in die tijd toen 3Dfx nog king was).

Tja R.I.P. 3Dfx/3dfx ;( ...

PC Specs

Pagina: 1