Toon posts:

'POSIX error: Invalid argument' (NSPOSIXErrorDomain:22)

Pagina: 1
Acties:
  • 542 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Elke keer dat ik iets wil uploaden in Safari krijg ik deze melding:

Safari kan de pagina niet openen.
Safari kan de pagina 'http://de.website.in.kwestie' niet openen. Fout: 'POSIX error: Invalid argument' (NSPOSIXErrorDomain:22) Kies 'Verstuur bugrapport naar Apple' uit het Safari-menu, geef het foutnummer op en geef een beschrijving van wat u deed toen dit bericht werd weergegeven.

Ik heb dit enkel & alleen in Safari, in Camino werkt het perfect.

Al eens Gegoogled, en ik vind nergens een "echt" antwoord. Gewoon typische antwoorden, dat het bv aan de site zelf ligt, maar dit kan niet, want ik heb het gewoon met alle websites waar je iets kan uploaden.

Hopelijk weet iemand het hier.

Grtz & een prettig kerstfeest

Verwijderd

Topicstarter
Alee, niemand? Er moet toch iemand zijn, die dit probleem ook heeft?

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Heb je al eens je browser gereset of ge-herinstalleerd? Sinds wanneer doet het zich voor? Heb je de laatste updates? Welke versie van Safari en OS X heb je? Heb je gerommeld met temporary files of permissions op je bestandssysteem? Al eens in de hard-disk utility een repair gedaan?

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Verwijderd

Topicstarter
Guru Evi schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 19:10:
Heb je al eens je browser gereset of ge-herinstalleerd? Sinds wanneer doet het zich voor? Heb je de laatste updates? Welke versie van Safari en OS X heb je? Heb je gerommeld met temporary files of permissions op je bestandssysteem? Al eens in de hard-disk utility een repair gedaan?
Yep, opnieuw ingesteld & zelf opnieuw geinstalleerd. Ik heb het altijd al gehad.
Ik heb de laatste updates. Ik gebruik versie 2.0.3 van Safari, en ik heb OSX 10.4.8. En ik heb niet gerommeld met een of andere instelling.

• Optionkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-01-2023
Ik heb precies hetzelfde probleem. :? Ik heb mijn Apple pas sinds eind december.
Het probleem doet zich voor wanneer ik foto's naar mijn persoonlijk fotoalbum van www.macosx.nl wil uploaden.
De foto's heb ik van te voren omgezet naar jpeg formaat. Ze zijn echter groter dan de 16 kb die ze zouden mogen zijn. Zou het probleem daaraan kunnen liggen en zo ja: hoe kan je het formaat verkleinen?
Alvast bedankt. ;)
Mvrgr,
Optionkey

• Optionkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-01-2023
Ik heb dit probleem overigens ook wanneer ik foto's naar mijn profiel in 'Tweakers' wil uploaden.
Pagina: 1