.ipg (Games) Files op iPod?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 14:31
Hallo, ik heb het forum een beetje rond gekeken en de zoekfunctie gebruikt maar heb nergens antwoord op m'n vraag kunnen vinden .....

Ik heb via via wat ipod games gekregen en dat zijn allemaal .ipg files, en nu is natuurlijk de voor de hand liggende vraag: "Hoe krijg ik die in godsnaam op m'n iPod gezet!"

Dus als iemand daar kokrt en bondig antwoord op zou kunnen geven zou ik dat waarderen :)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Licentie- of copyrightschendingen

Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+-uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten, we willen echter niet dat je Gathering of Tweakers.net hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we vooral / voornamelijk niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op Gathering of Tweakers zien:

Warez, cracks NO-CD patches en dergelijke.
MP3s/DivX'jes en dergelijke met copyrighted inhoud (incl. subtitles).
CD-covers.
Fotorapportages.
(Ster) reclames.
GSM-Flashers.
Hulp bij bovenstaande zaken hoef je niet te verwachten, ernaar vragen is net zo goed not-done.
Het algemeen beleid
iPod games zijn copyrighted stuff en beveiligd om niet zo maar geinstalleerd te kunnen worden, en daar is een goede reden voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

AaiGht schreef op maandag 25 december 2006 @ 01:08:
Hallo, ik heb het forum een beetje rond gekeken en de zoekfunctie gebruikt maar heb nergens antwoord op m'n vraag kunnen vinden .....

Ik heb via via wat ipod games gekregen en dat zijn allemaal .ipg files, en nu is natuurlijk de voor de hand liggende vraag: "Hoe krijg ik die in godsnaam op m'n iPod gezet!"

Dus als iemand daar kokrt en bondig antwoord op zou kunnen geven zou ik dat waarderen :)

Alvast bedankt!
"Via via" klinkt in ieder geval niet als iTunes, de enige weg via welke je op dit moment iPod games kunt krijgen. Hier kunnen we je er in elk geval niet verder mee helpen. Ik kan je nog wel verklappen dat iPod games, net als muziek, worden gekoppeld aan je iTunes Music Store account.

Mocht je echt een legitiem probleem hebben, dan heb je misschien wat aan iPodCopy.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Dit topic is gesloten.