Hoi, Ik heb een Fujitsu siemens M3438G lap met een Nvidia Geforce Go 6800 256 mb grafische kaart. Deze is onlangs defect geraakt, tenminste, dat vermoed ik. Het beeld raakte ineens wit met een gedeelte een verfijnde overgang naar zwart. Als ik de laptop in de veilige modus opstart dan krijg ik gewoon beeld. Via deze weg kan ik de Nvidia drivers verwijderen waardoor ik ook buiten de veilige modus beeld heb. Maar zodra ik de Nvidia drivers installeer krijg ik hetzelfde, zelfs na een complete format.
Oh, tijdens de installatie van windows zag ik ook dat een aantal letters niet of anders werden weergegeven. Weet iemand hier misschien iets van? Of waar het aan zou kunnen liggen?
Waar zijn deze mini agp/pci's te koop in Nederland? Garantie is by the way net verlopen
Oh, tijdens de installatie van windows zag ik ook dat een aantal letters niet of anders werden weergegeven. Weet iemand hier misschien iets van? Of waar het aan zou kunnen liggen?
Waar zijn deze mini agp/pci's te koop in Nederland? Garantie is by the way net verlopen