[Vista] Setpoint + Volume op keyboard werkt niet*

Pagina: 1
Acties:

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-03 20:56
Ik weet dat vista nog niet door de software van logitech ondersteund wordt, maar heeft er hier iemand toevallig een oplossing voor het probleem dat je het geluidsniveau niet kan wijzigen met de draaiknop op je toetsenbord met de setpoint software?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Verwijderd

Even een stomme vraag misschien maar heb je al geprobeert om de XP versie gewoon te installeren, het begrip "niet ondersteund" is soms technisch maar veelal gewoon een manier om je supportsysteem te ontlasten. Tot nu toe heb ik voor vrijwel al mijn drivers gewoon XP drivers kunnen installeren, dus probeer het gewoon, en als het niet lukt dan zul je gewoon moeten wachten ben ik bang.....

Ik wacht ook nog steeds op G5 drivers maar de DPI switch werkt gelukkig vanuit de muis zelf.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 09:41 ]

• mastair
Als je mijn startpost wat beter had gelezen heb ik de setpoint software geïnstalleerd, daar er nog geen vista software voor is, is dit inderdaad de xp versie die ik geinstalleerd heb.

Hoewel verder alles het doet, zorgt deze software er alléén voor dat ik mijn volume niet meer kan veranderen.

Verwijderd

<flauw>
Dat staat er dus niet.....
</flauw>

• mastair
Welles nietes... ;)

Iemand?

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-03 10:04
Denk dat het een beetje aan de opbouw van het geluidsmanagement van Vista ligt. Wat ik opmerkte bij het installeren van iTouch voor mijn toetsenbord is dat alle knoppen het wel deden maar dat het geluid per applicatie geregeld wordt waardoor je met het aanpassen van het geluid dat dus alleen voor iTouch/Setpoint doet en niet systemwide zoals voorheen bij voorbeeld onder Windows XP.

I Don't Know, So Don't Shoot Me

• mastair
Goed punt, misschien is dat... Is er dan geen manier om de volumeregeling per applicatie uit te zetten? Vond het toch al een nutteloze functie.

[ Voor 16% gewijzigd door mastair op 26-12-2006 18:50 ]

Pagina: 1