Toon posts:

Wanadoo of Wanadon't

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello.

Ik kan met mijn wanadoo abo niet downloaden.
Iemand suggesties? Support van Wanadoo is niet zo snel |:(

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
download limiet bereikt?

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Verwijderd

neh, dan schroeven ze toch alleen de snelheid terug?

Verwijderd

Hoe kan je hier dan posten :?
Vreemd zonder down te loaden want dan kan je ook niet op een site komen, of heb je nu even tel. ?

Verwijderd

Hoi Fabian,

Weet je nu al hoe het kan? Raar dat je wel het internet op kan en berichten kan posten, maar niet kan downloaden. (Mischien instellingen binnen je browser?)

Groeten,

Wilco (8>

Verwijderd

Nou... Ik heb het idee dat die teringlijers langdurige downloads afbreken...

Napster durf ik al een geruime tijd niet meer te gebruiken omdat ik de laatste tijd daarmee geen volledig nummer heb kunnen downloaden maar ook files van 10+ Mb lijken spontaan te stopen. Probleem heb ik ook op GoT waar grote pagina's met veel foto's ineens stoppen met laden en de foto's maar half zichtbaar zijn.

Ben nu een film van 600 Mb aan het downwen, ben al 3 dagen bezig en staat nu op 72% maar heb um wel 20x opnieuw moeten starten om door te gaan waar het gebleven was.

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op vrijdag 02 februari 2001 16:09 schreef Apronex het volgende:
download limiet bereikt?
zit al op 2000mb/down deze maand maar ik merk er nix van dat ze de snelheid ofzo omlaag brengen (okok tis altijd al langzaam:))

Verwijderd

Volgens wanadoo moest alles opnieuw geinstalleerd worden. Lekkere oplossing is dat :(
Kon wel pagina's bekijken, maar geen bestanden downloaden. Ik kreeg een foutmelding.

Keep U posted!
Pagina: 1