ipod / itunes vraagje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik ben sinds kort een trotse bezitter van een ipod video.

Voorheen had ik een mp3 speler die gewoon de mappen afspeelde zonder id tags etc. Maar gezien de ipod wel naar de id tags kijkt heb ik een avondje zitten id taggen met Tag&Rename (zeer handig programmatje) en werkt alles nu op naam, album en zelfs genre. Maar nu zit ik met het volgende, ik heb er ook wat verzamel albums op staan ( bv. best of classic rock 3cds etc.) maar daar word mijn artiesten lijst behoorlijk lang van. En mij vraag daarom ook, is er een handige manier om dat op te lossen? Uiteraard zou ik alle artiesten om kunnen zetten naar "bes of classic rock" maar ik zou liever zien dat ze de originele namen behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:22
en wat is er erg aan een lange artiesten lijst? Als je dat album wil luisteren soorteer je album en voila!

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zoek eens op compilations in iTunes. Wellicht heb je daar wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
ymoona schreef op zondag 24 december 2006 @ 20:58:
en wat is er erg aan een lange artiesten lijst? Als je dat album wil luisteren soorteer je album en voila!
Dat die lijst gewoon erg lang word wannneer ik dus op artiest wil selecteren...
PolarBear schreef op zondag 24 december 2006 @ 20:58:
Zoek eens op compilations in iTunes. Wellicht heb je daar wat aan.
Ga ik doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 14:21
rechtermuisknop op bestand in itunes, "info tonen", "onderdeel van verzameling" aanvinken.
Artiestenlijst zal er niet korter op worden maar album lijst wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
JasperE schreef op zondag 24 december 2006 @ 21:04:
rechtermuisknop op bestand in itunes, "info tonen", "onderdeel van verzameling" aanvinken.
Artiestenlijst zal er niet korter op worden maar album lijst wel.
dat was al het geval omdat ze allemaal van een album af komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 14:21
Wat is dan het nut van een korte artiestenlijst? Dan zou die lijst toch onvolledig zijn? Enige manier waarop dat volgens mij kan is de titel van de song "artiest - titel" te maken en dan de artiest leeglaten ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Ik los dit altijd op door de naam van de artiest te vervangen door iets als "Best of Classic Rock: <Artiestnaam>"

Dan gaat bij mij de sortering wel goed, en ik vind het op die manier ook niet vervelend om aan te zien, omdat de originele namen er nog in staan, ik voeg er alleen nog iets aan toe.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
XyritZz schreef op zondag 24 december 2006 @ 22:36:
Ik los dit altijd op door de naam van de artiest te vervangen door iets als "Best of Classic Rock: <Artiestnaam>"

Dan gaat bij mij de sortering wel goed, en ik vind het op die manier ook niet vervelend om aan te zien, omdat de originele namen er nog in staan, ik voeg er alleen nog iets aan toe.
Ik denk dat dat idd de enige oplossing is idd, bedankt :)
Pagina: 1