Toon posts:

Video editing, wat heb ik nodig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een digitale camera (model van panasonic) en veel het gene wat ik daarmee opneem graag editen op mijn pc, maar wat heb ik er voor nodig? Mijn model heeft dig. out en in.
Alvast bedankt.

(wat voor software is aan te raden? Wil de mogelijkheid hebben om kleur filters en dergelijken toe te voegen.)

Verwijderd

Een dikke vette nieuwe (Fire Wire) Apple, een hele dikke harde schijf en een Final Cut Pro pakket...
:-)

Verwijderd

Topicstarter
Ik stap juist nou over van Apple naar Windows PC :)

Maar ik ben er al uit ....

• meibok
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10-2020

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

o ja?
Atomic, wat gebruik je dan? Mijn Pa wil hetzelfde gaan doen maar weet niet of hij nou een retedure real-time DV kaart nodig heeft ofdat hij het ook met een firewirekaartje van 140,- kan.

"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"

Verwijderd

Een firewire kaart en grotere harde schijf kopen en dan bewerken in Ulead videoeditor is voldoende.

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:24
Ben al een behoorlijke tijd een enthousiast gebruiker van de Pinnacle DV500. Deze wordt retail geleverd met Adobe Premiere, en als je mazzel hebt, en een nieuwe zending, krijg je de laatste volledige versie erbij (6.0).

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Pagina: 1