Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kaspersky 5.0.388

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 10:53
Hi mensen,

Kwam er achter dat ik geinfecteerd ben met Look2me. Ik vond op dit forum een handige pagina hierover, te weten [malware] Look2Me infectie, oplossing inside . Het probleem is nu echter dat ik nergens een werkende versie van Kaspersky kan vinden, zodat ik dat look2me kan veranderen.

Kan iemand me helpen?
Grtz

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 18:10

DataGhost

iPL dev

Wat gebeurt er als je eens een kijkje neemt op http://www.kaspersky.com?
pasta schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:00:
...
[list]• Installeer Kaspersky AntiVirus 5.0.388. Reboot na de installatie en selecteer de 'Extended Bases' (deze vallen te vinden onder Settings -> Threats and exclusions). Reboot nu nogmaals en ga de safe-mode in (F8 tussen het einde van de BIOS, begin van het Windows-logo).
Als je op dat linkje klikt, wat doet ie dan?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Probeer anders gewoon eens KAV 6, ik neem aan dat deze dit ook gewoon aan kan. :)

Ik zal het even aanpassen in het topic, dus alsnog bedankt voor het melden. Overigens wel stom dat je nu nog met dat geïnfecteerd wordt, die is al meer dan een jaar oud. ;) Anywho, mocht je er uiteindelijk met KAV6 niet uitkomen, open dan een nieuw topic waarin je duidelijk aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt en waar je ook 'Beveiliging & Virussen Nieuw topic starten' volgt. Dat ontbreekt namelijk hier. ;)

Signature

Dit topic is gesloten.