Toon posts:

Netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik had op mijn pc vista maar hij was bijna door de 30 dagen periode heen dus ik dacht ik installeer m'n windows media center weer dat lukte allemaal, alleen toen ik op internet wou gaan merkte ik dat ik geeen internet had ik controleren of de kabel er goed in zat, dat was wel het geval alleen het ledje in de netwerkkaart knipperde oranje.

Ik kijken bij hardware en meteen valt het me op dat er een geel uitroeptekentje bij mn netwerkkaart staat ik klikte op eigenschappen en hij gaf aan Foutcode 10 ik heb een paar keer geprobeerd de driver opnieuw te installeren maar iedere keer de zelfde fout.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt.

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

foutcode 10 is als ik me niet vergis : apparaat start niet..

schakel hem eens uit in apparaatbeheer en dan weer in.. kijken of dat helpt..

driver update geprobeert?

ander PCI slot wellicht? (irq-probleem?)
of is het een onboard?

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

Verwijderd

Topicstarter
Het is een onboard en drivers opnieuw installeren heb ik al een paar keer gedaan. Overgens op vista die ik daarvoor op de pc had werkte et perfect.

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

schakel hem in de bios eens uit en weer aan, (tussentijds wel ff terug naar windhoos..)

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

Verwijderd

Topicstarter
Als ik hem uitzet brand er bij de netwerkpoort geen ledje ga ik naar windows, kijk ik even bij hardware dan vind die geen hardware. Zet ik hem aan brand meteen het oranje ledje en is het weer hetzelfde. (Bedankt voor de Tip iig)

Verwijderd

Topicstarter
Denken jullie dat het werkt als ik een losse netwerkkaart koop ? Want dat is volgens mij niet zo duur en kost ook wat minder tijd denk ik.

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-02 18:44
Verwijder het ding eens gewoon bij apparaatbeheer. Dus op het ding gaan staan met het gele uitroepteken ervoor en dan delete drukken.

En dan bovenin het scherm naar nieuwe/gewijzigde hardware zoeken. (of een keer opnieuw opstarten)
dan zal die 'm opnieuw vinden en misschien goed installeren.

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

4 posts en werkelijk geen woord over je specs en gebruikte driverversie... we hebben helaas geen glazen bol dus kunnen we hier werkelijk niets over zeggen. Daarom gaat dit op slot.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.