[Office 2007] Annoyances

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/7237/logoofficetr9.gif
Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/4126/za101941991033sx5.jpg

Zoals bekent is het Office 2007 Systeem geheel anders dan Office 2003, of versies ervoor. Dit brengt de nodige problemen en annoyances met zich mee.

Dit verzamel topic is voor allerlei (kleine) probleempjes met Office 2007, denk aan de ribbon of het "spacing" verhaal.

Brand maar los!

TS Begint O-)

1. Word 2007: onzichtbare tabellen
Een tabel of texbox zonder borderkleur is onzichtbaar op het scherm. In Word 2003 was deze nog in een licht grijze tint op het scherm aanwezig (en onzichtbaar bij afdrukken). Hoe kan ik dit in Word 2007 terug krijgen? Nu ben ik mijn document met borders aan het opmaken (anders kan ik die tabellen nergens vinden) en voor het printen wijzig ik ze allemaal in wit/onzichtbaar....

2. Office 2007: quick access bar
Ik heb mijn quick access bar met wat knoppen uitgebreid voor snelle taken. Maar elke keer reset dat ding zich terug naar "save", "undo" en "redo". Hoe kan dit? En waar wordt die voorkeur ergens opgeslagen, wist crap cleaner dat ofzo?

3. Word 2007: spacing
Wat ik ook probeer het lijkt wel of die verdomde spacing elke keer terug komt. In mijn normal.dotx heb ik het al veranderd, maar bij een copy/paste actie is hij standaard terug...

[ Voor 33% gewijzigd door iAR op 30-12-2006 11:59 ]

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
*kick*

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

oZner schreef op zondag 24 december 2006 @ 17:53:
Hmm, ja. In Office 2007 zijn een aantal eigenaardige dingen die ik niet kan oplossen. Ik denk ik stop ze gezellig samen in één topic. En misschien zijn er meer mensen die in de categorie annoyances oplossingen zoeken...
Conclusie: een groot verzameltopic van office2007 vervelendheden is geen goed idee ;)

Doe even een topicreport met een andere titel waar misschien meer reacties op komen?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
waarschijnlijk hoort dit ook hier thuis:

ik heb nu Outlook 2007 geinstalleerd.
ik heb een aantal submappen in outlook waar via regels emails die aan bepaalde voorwaarden voldoen automatisch naar toe verplaatst worden.
niets vreemds en werkt ook prima
ik heb een upgrade van office 2003 gedaan, en alle instelling bleven bewaard en alle regels werken ook nog goed.

als ik nu een nieuwe mail in een submap kreeg in outlook 2003 kreeg ik zo'n icoon bij het klokje :)
outlook 2007 doet dit alleen bij een nieuw bericht in Postvak In :(
en dat is voor mij niet handig, aangezien ik meer mail in submappen krijg dan in postvak in 8)7

iemand een idee of dit nog aan te zetten is?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Hmm, ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest.
Conclusie: een groot verzameltopic van office2007 vervelendheden is geen goed idee ;)
Tijdens de beta fase van office2007 heeft er een tijd een ervaringen topic gelopen. Sinds de definitieve release is er weinig reden om nog een verzameltopic over office2007 open te houden. Office2007 an sich is geen zinvolle verbinding meer tussen verder losse onderwerpen, en annoyances al helemaal niet.

Deze gaat dus dicht; ieder onderwerp zijn eigen topic, met een concrete titel :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.