Toon posts:

Thunderbird backup terug zetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb net de pc voorzien van een nieuwe windows xp installatie, ik had hiervoor een [MOZ]Back-up voor mijn thunderbird client voorzien.

Ik wil deze nu terug plaatsen via het programma en heb hiervoor de handleinding voor opgezocht, maar helaas.....

de backup wordt niet terug geplaatst.

( ik heb thunderbird op de partitie : D:/Programs staan. en de backup heb ik tijdelijk op H:/Back-up gezet. )

ook worden er bestanden dan terug geplaatst maar weet niet waar ik deze neer moet zetten.

Alvast bedankt.

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

En op welke manier heeft dit met Non-Windows Operating Systems te maken ?

0.0

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52
moz-backup maakt een .zip-bestand (met een andere extentie) dus je kunt er sowieso handmatig bij.

Je profile-dir heet iets als (8 random chars).profile, daaronder staat alle data. Die dir zet je (met zijn subdirectory) ergens neer, en vervolgens vertel je Thunderbird in zijn profiles.ini (bij mij in c:\documents & settings\Paul\Application Data]Thunderbird) waar je profiel staat:
[General]
StartWithLastProfile=1

[Profile0]
Name=default
IsRelative=0
Path=C:\Documents and Settings\Paul\Application Data\Thunderbird\Profiles\ilvf8mdn.default
Default=1

Edit: Jungian: Daarvoor heeft men de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gifReport dit topic uitgevonden :)

[ Voor 17% gewijzigd door Paul op 24-12-2006 17:23 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Topicstarter
kan dit niet makkelijker ?? want het progje is makkelijk te gebruiken zeggen ze.

ik ben een noob in back-up terug te plaatsen.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52
Als alles goed gaat wel, maar schijnbaar gaat het bij jou fout :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Wees maar niet bang hoor, die heb ik heus wel gebruikt :+

0.0

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-07 11:20

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

kies restore, kies je profile, kies het bestand wat je wil restoren en viola... hmmm wat lukt hier niet aan? :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Jungian, de bedoeling is dan alleen TR en in het topic vooral ontopic ;)

NOS=> OFF

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1