Toon posts:

Wazig beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb dus net mijn tv op mijn pc aangesloten, maar nu geeft hij heel wazig beeld.
De resolutie is wel goed, hij pas perfect in beeld,
maar het lijkt net alsof hij trilt, weten jullie hier een oplossing voor?
(Als het nodig is kan ik een foto er bij zetten.)

Mvg,
Spyhunter

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-07 08:49
Op wat voor TV? LCD/Plasma of CRT?
Via welke aansluiting? Analoog/digitaal?
Enz... Dit is echt té weinig informatie..

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik ben hier nog maar net mee begonnen,
Ik ben al blij dat het me gelukt is..
Maar ik heb hem aangesloten op een CRT tv met S-Video.

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Tja, eigenlijk is het beeld van een PC via TV-out altijd een beetje wazig.
Dus waarschijnlijk had je er teveel van verwacht.

Koekie?

Verwijderd

Topicstarter
Hazuki schreef op zondag 24 december 2006 @ 16:24:
Tja, eigenlijk is het beeld van een PC via TV-out altijd een beetje wazig.
Dus waarschijnlijk had je er teveel van verwacht.
Ik had er niet zoveel van verwacht, maar ik kan geen eens lettertjes lezen,
En het lijkt net alsof hij trilt

Verwijderd

Ik denk dat het normaal is, je zult het over je desktop hebben denk ik ?
Probeer eens een film oid af te spelen, daar is deze oplossing prima geschikt voor. Maar om je normale pc werkzaamheden (desktopwerk) te doen is het niet echt geschikt :)

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 22:46

MrDrako

nep ict'er

Ik kan op mijn tv ook niks lezen, of te kleine letters of te wazig, maar films, series en ander videomateriaal lijken door de verschillen in resolutie op de tv veel mooier dan op mijn tft (PC) scherm

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 16:26:
Ik denk dat het normaal is, je zult het over je desktop hebben denk ik ?
Probeer eens een film oid af te spelen, daar is deze oplossing prima geschikt voor. Maar om je normale pc werkzaamheden (desktopwerk) te doen is het niet echt geschikt :)
Hey, dan is het in een keer veel mooier :p
misschien dat ik dan ook mijn stereo erop aansluit :)

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-07 20:12
Dat je de letters niet kan lezen is normaal, dat komt omdat je tv een lage resolutie heeft.
Speel maar is een film af via je tv-out dan zal je zien dat dat er wel gewoon goed uitziet ;)

Edit:
Dubbelpost

[ Voor 5% gewijzigd door martijn1992 op 24-12-2006 16:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
martijn1992 schreef op zondag 24 december 2006 @ 16:36:
Dat je de letters niet kan lezen is normaal, dat komt omdat je tv een lage resolutie heeft.
Speel maar is een film af via je tv-out dan zal je zien dat dat er wel gewoon goed uitziet ;)

Edit:
Dubbelpost
Hmm, ik heb het bij 1 DVD succesvol geprobeerd, maar bij de rest geeft windows media player 11 een foutmelding, namelijk: Windows Media Player cannot play the DVD because a compitable DVD decoder is not installed on your computer.. Weet iemand misschien hier een oplossing voor??

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-07 20:12
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:49:
[...]

Hmm, ik heb het bij 1 DVD succesvol geprobeerd, maar bij de rest geeft windows media player 11 een foutmelding, namelijk: Windows Media Player cannot play the DVD because a compitable DVD decoder is not installed on your computer.. Weet iemand misschien hier een oplossing voor??
Hij zegt dat je geen dvd decoder op je systeem hebt geinstalleert, deze moet je dus installeren.
K-lite code pack heeft er eentje aanboord.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:49:
[...]Hmm, ik heb het bij 1 DVD succesvol geprobeerd, maar bij de rest geeft windows media player 11 een foutmelding, namelijk: Windows Media Player cannot play the DVD because a compitable DVD decoder is not installed on your computer.. Weet iemand misschien hier een oplossing voor??
Ga eens niet grandioos offtopic. Dit soort vragen zijn met een beetje zoeken op te lossen. Zo is er ook al vanalles over wazig TV beeld geschreven ;)
Om DVDs af te spelen heb je een DVD Decoder nodig. Sommige codec packs kunnen dit bevatten of je gebruikt speciale software zoals PowerDVD. Laatstgenoemde wordt ook vaak bij retail DVD spelers meegeleverd.
Omdat de vragen die je stelt van nog redelijk simpele aard zijn en ze met wat zoekwerk op te lossen zijn maak ik deze even dicht.
Voor je TV zou je trouwens nog kunnen spelen met andere PAL settings, vaak worden verschillende modi ondersteunt, doe eens spelen doen jij. ;)
Lees ook het Algemene Beleid even door :)
Ook doen wij tweakers elkaar constant de groeten, die hoef je dus niet bij je posts er bij te vermelden.

[ Voor 5% gewijzigd door Ultraman op 24-12-2006 20:04 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.