Toon posts:

Geen beeld meer...

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn grafische kaart mijn bureaublad laten weergeven op 1920 x 1080, maar nu heb ik geen beeld meer... alleen in veilige modus kan ik nu nog werken.
kunnen jullie mij aub helpen.
Ik denk dat mijn scherm het niet aankan maar ik weet niet hoe ik het terugzet...

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02 15:00
Wat kan is in de veilige modus de beeldscherm drivers verwijderen en dan opnieuw opstarten.
Dan gebruikt windows de standaard drivers en kun je weer wat zien, daarna de drivers van je videokaart weer installeren.

This message was deleted

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:20
Welk scherm heb je en welke videokaart?

Verwijderd

Topicstarter
een ati radeon sapphire X800XL 256mb
en scherm weet ik niet, een mag innovision staat erop.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

1) wees als je met computers bezig bent nauwkeurig - je hebt niet je grafische kaart op 1900x1200 laten weergeven, je hebt in je besturingssysteem die resolutie ingesteld. Besturingssysteem is software. Dus staat deze topic fout.
2) wees volledig over je specs, anders kunnen anderen je niet helpen - exact welk monitor heb je (zoek op als je het niet weet), welk besturingssysteem en welke drivers?
3) het is de bedoeling om zelf op zoek te gaan voor je een topic opent. Je monitor geeft hoogstwaarschijnlijk wel een bericht als je dit doet, google/GoT search eens daarop...

Met zo weinig info en eigen inzet gaat een topic op GoT dicht. Bij deze :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.