Toon posts:

Hardeschijf Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem. Mijn harde schijf is kapot gegaan! het enige wat ik heb gedaan is, een in XP geformateerde hardeschijf in een 2000 machine gezet. Bij de schijfcontrole is hij allerlei dingen gaan verwijderen. Nu heb ik nog 30GB over aan "Herstelde" Bestanden. Ik wil mijn bestanden terug! Heeft iemand enig idee hoe ik mijn bestanden kan terugtoveren?

Ook heb ik hem gedefragmenteerd.

Het gaat om de volgende harde schijf: Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB ATA/133

Ik heb al geprobeerd:
Spinrite 6[Failed]
Recover My Files v 3.96 [Failed]

Groet,
Dosvedanya

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-02 17:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Probeer het eens met GetDataBack :) Die kan vaak nog dingen terughalen.
Maar normaliter maakt het niet uit als je een in XP geformateerde schijf in een ander systeem drukt. Het enige wat op zou kunnen spelen is het feit van een MBR / Master/Slave probleem.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:08:
Probeer het eens met GetDataBack :) Die kan vaak nog dingen terughalen.
Maar normaliter maakt het niet uit als je een in XP geformateerde schijf in een ander systeem drukt. Het enige wat op zou kunnen spelen is het feit van een MBR / Master/Slave probleem.
Dankjewel! Mijn vader kwam daar gister midden in de Albert Heijn er ook mee aanzetten. Ik denk wel dat je gelijk hebt over het XP/2000 gedeelte, leek me ook al zo sterk. Mijn Harde schijf heeft eerst in een externe behuizing gezeten en die is op een gegeven moment kapot gegaan. Overigens heb ik niks veranderd aan het Master/Slave gebeuren van de Harde schijf.