Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Onze nokia e60 heeft ook nog steeds last van Echo's aan de andere kant.
Nokia care gebeld maar men reageert niet erg overtuigd.
Zie op sommige forum de spftware versie V3.0633.09.05 .
Ben naar Nokia service center geweest echo bekend voor gehele E serei E 61 heeft de nieuwe software al voor de e 60 was deze nog niet bekend.
Iemande dit probleem al opgelost.
Draai nu op versie V 1 met aanvullende update daarover heen.

Erik

Jammer leek me een fijn toestel ;(

• frederikske
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Jij bent blijkbaar niet alleen met dat probleem
Box1976: Deze telefoon is geweldig . Hij heeft echter 1 MEGA-bug die ik reeds heb aangemeld bij Nokia Care ... maar het zou fijn zijn als meerdere mensen dit aanmelden .. zodat er snel een firmware oplossing komt. BUG: ----- Wanneer men verbonden is met een Bluetooth carkit (Parrot, Pioneer etc etc ) en deze verbinding daarna weer verbreekt ... heeft de telefoon voortaan een onwijze echo van degene die gebeld wordt of die jou belt. Enige oplossing is dan nog de telefoon opnieuw op te starten.
en
Ik heb hetzelfde probleem! Na het in gebruik nemen van mijn Parrot HF-kit kreeg ik opeens ook te maken met die echo... drama! Krijg 'm er ook niet meer uit, ook niet nadat ik mijn E60 opnieuw had opgestart... Daarnaast heb ik nog een mysterieus probleem; na een software update is mijn ontvangst op zowel GSM als WIFI met een derde terug gegaan! En hier ben ik dus helemaal niet blij mee!
Hier gevonden.

Zelf ben ik niet in bezit van een Nokia, maar misschien dat je daar nog tips kan vinden van mensen met het zelfde probleem.

Edit: welkom op GoT trouwens!