HELP 4bits kleuren

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07-2025
Hoi, ik weet niet of ik het in het goede forum post, maar het maakt mij even niet uit.

Ik starte een uur geleden mijn pc op en als windows is opgestart zie ik een hoop rare kleuren.
Ik naar de instellingen zie ik dat mijn pc opeens op 4 bits kleuren staat. Mijn resolutie is op 800x600 gezet. Ik krijg dit niet verandert.
Gister avond deed alles perfect.
Ik moet voor vanmiddag 4 uur een belangrijk project af hebben dus ik hoop dat mensen mij kunnen helpen.
Een aantal gegevens:
Ik gebruik Windows XP home edition. 3ghz processor 1750mb geheugen en mijn grafische kaart is een Nvidia 6600LE.

Gister avond deed mijn pc het nog normaal. Het laatste wat ik had gaat is een dvd met mijn project gegevens gebrand en Net Op opnieuw geinstalleerd.
Als eerste ga ik Net Op nu deinstalleren.

Bij voorbaat dank.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Check het eens met een ander OS? En heb je al sysrestore gedaan? Hoe ziet het in safe mode? Heb je toevallig een overgeklokte videokaart? Heb je je chipsetdrivers en je videodrivers opnieuw geïnstalleerd? Etc. Etc. ;)

• frederikske
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Als je niet in veilige modus van Windows bent beland, dan zou ik eens proberen opnieuw de nieuwste drivers van je grafische kaart te installeren.

• Ccc
Nee ik heb nog geen systemrestore gedaan, dit wil ik proberen te voorkomen omdat dit misschien mijn project door de warschopt. Safe mode ga ik nu proberen.
Mijn video kaart is niet overklokt zover ik weet.
De nieuwste drivers heb ik meteen weer opnieuw geinstalleerd, maar dit hielp niets.
Net Op krijg ik raar maar waar niet verwijdert :S

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Haal je videodrivers er eens af en installeer eens nieuwe (of oudere) stabiele ForceWare drivers, ik weet bijna zeker dat dit je probleem zal verhelpen ;)

• Ccc
Zojuist in Windows veilige mode geweest. Dit zag er zo is normaal uit.
Nu heb ik geprobeert hier Net Op te verwijderen en dit is gelukt. Nu mijn pc is gerestart is alles weer heel normaal.
Erg vreemd want ik gebruik Net Op al voor zeer lange tijd en nog nooit problemen mee gehad.

Ik was een beetje in paniek en daardoor had ik helemaal niet aan veilige modus gedacht.
Bedankt iedereen voor de hulp.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Je vraagt je af of je in het goede forum post. Dat vraag ik me ook af. De huisregels zijn duidelijk dat op GoT schreeuwerige topictitels met "HELP" erin niet welkom zijn. Verder vragen we een minimum aan eigen inzet die hier niet terug te lezen valt - je geeft onduidelijke specs (WTF is "Net Op" :? ), je hebt voor je postte niet geprobeerd datgene wat voor de hand lag te herstellen (het laatste wat je op de PC installeerde) en je geeft zelf toe in paniek gepost te hebben ipv eerst voor jezelf alles op een rijtje te zetten. Dat alles is een slot waard :/

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.