Ik ben al een tijdje bezig met het vinden van een geschikt programma om mijn foto's op DVD te branden.
Wat ik graag zou willen:
- Menu met daarin de verschillende dagen als keuze opties (soort van chapter selection)
- Muziek erin
- Foto's op hoge kwaliteit op het scherm.
Zo heb ik met dit lijstje Ulead CD & DVD PictureShow 4 gevonden.
Werkt ook prima.
Echter zodra ik er een DVD van bak, zien de foto's er super wazig / verkleurd uit op het scherm.
Dus ik dacht, wellicht ligt het aan 't programma, dus ik heb VSO PhotoDVD geprobeerd.
Echter had ik daarbij hetzelfde probleem.
Aan de foto's ligt het niet, die zien er op de pc echt perfect uit (komen uit een EOS 350D).
Dus vraag ik me af, wat er mis gaat tijdens het maken van de DVD. Kan in de opties van beide programma's niks vinden wat het zou kunnen verklaren.
Wie weet hoe dit kan komen? Of heeft voor mij een alternatief wat wel werkt?
Wat ik graag zou willen:
- Menu met daarin de verschillende dagen als keuze opties (soort van chapter selection)
- Muziek erin
- Foto's op hoge kwaliteit op het scherm.
Zo heb ik met dit lijstje Ulead CD & DVD PictureShow 4 gevonden.
Werkt ook prima.
Echter zodra ik er een DVD van bak, zien de foto's er super wazig / verkleurd uit op het scherm.
Dus ik dacht, wellicht ligt het aan 't programma, dus ik heb VSO PhotoDVD geprobeerd.
Echter had ik daarbij hetzelfde probleem.
Aan de foto's ligt het niet, die zien er op de pc echt perfect uit (komen uit een EOS 350D).
Dus vraag ik me af, wat er mis gaat tijdens het maken van de DVD. Kan in de opties van beide programma's niks vinden wat het zou kunnen verklaren.
Wie weet hoe dit kan komen? Of heeft voor mij een alternatief wat wel werkt?