Toon posts:

geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heey beste mensen,

ik heb mijn computer kast even open gehad en heb even wat stof weggeblaast. En ik heb in plaats van 4 usb poorten op het moederbord ook nog en ding onderin met nog 2 usb poorten en daar wou ik wat indrukken en toen werden de lampjes er naast rood die normaal groen zijn!
En als ik de pc aandruk krijg ik geen beeld en die lampjes blijven rood zonder dat er iets in zit.

Ik ben opzoek naar een goede oplossing, help me alstublieft!

Gr. Bart

Verwijderd

Specs??, hier kunnen we niks mee

BIOS reset al gedaan? Opgezocht wat die lampjes betekenen in de handleiding?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 11:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg geen beeld, en bij dat dat ding zit geen handleiding meer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:06:
ik krijg geen beeld, en bij dat dat ding zit geen handleiding meer.
Beetje meer eigen inzet AUB.
Allereerst is het nodig om je specs te vermelden ( mobo, ram e.d. ) Daarna kunnen we hier op GOT miss wat mee. Als je trouwens toch het typenummer van je moederbord heb, kan je de handleiding makkelijk opzoeken via t' internet

EDIT:

Je eerste topic is niets voor niets gesloten!!
ik voel hier ook al een slotje op zitten!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 11:11 ]

• frederikske
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ofwel doe je je best om te zeggen welke hardware je hebt, welk moederbord bijvoorbeeld; ofwel maak je een mooie foto zodat wij een gokje kunnen wagen. Je moet begrijpen dat niet iedereen gedachten kan lezen of zomaar kan raden over welk moederbord het gaat...

Oja, het groeten op het einde van je post is héél vriendelijk, maar eigenlijk overbodig, aangezien je naam reeds links van elke post staat.

edit: welkom op GoT trouwens :)
Misschien is het ook wel handig om de fora FAQ en handleiding eens te lezen, i.v.m. 'hoe start ik een topic' (genoeg eigen inbreng dus)

[ Voor 17% gewijzigd door frederikske op 24-12-2006 11:12 ]

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-05 20:07

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik krijg het gevoel dat ie een msi mobotje heeft, hij praat namelijk over groene ledjes die nu rood zijn.

maar dan nog kan me glazen bol me niet meer vertellen helaas

SPECS aub

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Naar mijn weten is het teken dat alle leds rood zijn, het teken dat de CPU dood is.
Ik lees ook half om half dat de TS de computer aan had toen hij de kast open heeft gehaald?
Als het een AMD Athlon XP of andere S462 proc is die de TS heeft, misschien de koeler iets aangetikt met het schoonmaken, met een die-crush als gevolg?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door en post hier stap voor stap wat daar de uitkomst van is.

En zoals vaker gevraagd, geef eens specs

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mijn dochter gelooft in sprookjes, onder andere dat er heksen of zieners bestaan met glazen bollen die alles kunnen weten. Helaas zijn dat echt maar sprookjes, in het echte leven bestaan dat soort dingen niet, of als ze bestaan hebben GoTters er geen toegang toe :o

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Je geeft totaal geen info over wat je hebt, je doet geen moeite de ontbrekende manuals elders (website van de fabrikant bijvoorbeeld) te vinden en tenslotte maak je geen gebruik van de hulpmiddelen die wij ter beschikking hebben voor dit soort probleem. Begin daar eens mee...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.