Problemen met partitie

Pagina: 1
Acties:

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Na het verkleinen van een partitie op 'n hardeschijf met Acronis Disk Director heb ik wat problemen met een van m'n hardeschijven. In eerste instantie werd de schijf gezien als een ongeformatteerde 160Gb schijf. Na wat gepruts met Testdisk zie ik via de verkenner en schijfbeheer weer 2 partities. Te weten Windows en Download. De partitie Windows is te benaderen, alle data is aanwezig. De partitie Download is nog niet helemaal lekker. Ik zie inmiddels wel de mappen, maar die zijn leeg. Als ik kijk naar de eigenschappen van de partitie, zie ik dat er 50Gb van de 120Gb gebruikt is, dat klopt. Echter, de bestanden in de mappen zijn nog spoortloos. Wat bestanden in de root van de partitie zie ik wel - met grootte - maar niet te openen. Is er een manier om deze partitie weer in goede staat te brengen? Data recovery programa's vinden wel data, maar ze zijn over het algemeen niet in staat deze goed te recoveren. Als ik de mappen en bestanden in de root al zie.. zou ik zeggen dat er nog mogelijkheden zijn..?