Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

verbinding Creative Zen V 2gb lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg mijn creative Zen V maar niet aan de pc aangesloten. Hij geeft even het 'verbonden'-symbool,en daarna niet meer. Bij mijn apparaatbeheer - hardware staat ie als "portable devices - unknown MTP-device". Het ligt niet aan mijn usb-poorten, die zijn allemaal gechecked.
Het ligt niet aan de kabel, op een andere pc werkt dat ding wél.
Zen V Media Explorer blijft volhouden "uw speler is niet aangesloten, sluit uw Zen V aan op de computer"
Een conflict met een driver van een andere mp3speler (Creative Nuvo) ?
Waar kan ik die drivers uploaden ?
iemand een idee om dit op te lossen ? Herkenbare situatie ?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Software opnieuw installeren? Firmware updaten of opnieuw inladen? Probeer ook eens WMP11 als je WMP10 gebruikt. Werken andere USB devices wel?

Verwijderd

Topicstarter
software al 10tallen keer geinstalleerd..
firmware updaten: ok, maar daar zit niks bij ivm die drivers of MTP-devices, en omdat ik geen aansluiting krijg met mijn zen V, krijg ik die updates ook niet op dat toestel.
WMP11 is geinstalleerd (ik gebruik standaard wel winamp - zou dat een conflict geven ?)
de andere usb-devices werken wel: pda; bluetooth gsm; printer; usb-camarakabel; draadloze muis en keyboard; ..
het straffe is dat op de pc van mijn vriend dit in 1 - 2 - 3 klaar was en alles werkt daar picobello.
Mijn pc is zeker niet te oud, heeft alles wat die zen V nodig heeft..

• RoD
  • Niet online

RoD

Probeer dan eens WMP10. Het kan soms verschillen. Verder zou je ook je USB drivers eens kunnen refreshen. Gok niet dat het wat helpt, maar bij een vaag probleem heb je soms vage oplossingen.

Verwijderd

Topicstarter
WMP 10 proberen, doe ik.
hoe refresh ik die USB drivers ? Heb een Dell Dimension 8300, en de systeemCD heeft geen map met "usb-drivers" of dergelijke. Die zitten blijkbaar ingebakken in het volledige systeem.; hoe kan ik ze refreshen ?
alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
helaas pindakaas, WMP11 of WMP10 zijn niet de oplossing, het probleem blijft: ik krijg mijn creative zen V niet verbonden met de pc.

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 00:31:
WMP 10 proberen, doe ik.
hoe refresh ik die USB drivers ? Heb een Dell Dimension 8300, en de systeemCD heeft geen map met "usb-drivers" of dergelijke. Die zitten blijkbaar ingebakken in het volledige systeem.; hoe kan ik ze refreshen ?
alvast bedankt.
Met de drivers die bij de cd van je moederbord zitten. Maar ik betwijfel dan of Dell die erbij geleverd heeft? Anders moet je even kijken welk mobo je hebt en daarvan de USB 2.0 drivers downloaden.
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 00:46:
helaas pindakaas, WMP11 of WMP10 zijn niet de oplossing, het probleem blijft: ik krijg mijn creative zen V niet verbonden met de pc.
Jammer. :/
Pagina: 1