Toon posts:

Wie kan mij helpen met een goede keuze

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen of dit was is, ik sta open voor suggetie's

Doel : Office 2000, Photoshop 6.0 en veel 3D spelletjes Falcon, Landwarrior, Midtown maddness 1 en 2, Unreal, enz, enz

Ik had hier voor heen een DELL 4100 wel snel, maar voor 3D spelletjes was het niks continu vastlopers

Nieuwe keuze

MOEDERBOARD :Asus CUS - L2, FCPGA, 815E chipset, U - ATA 100, 6 X PCI

PROCESSOR Intel Pentium III 1000, 133 Mhz, 256 Kb, FCPGA, Box

HARDDISK : IBM Deskstar 75GXP, 45G, IDE, 8.5ms, 7200 rpm

GRAFISCHE KAART : Asus AGP - V7700 GeForce2 GTS, 64Mb DDR

GEHEUGEN : KINGSTON Dimm, 256Mb SDRAM PC 133, ongebufferd

GELUIDSKAART : Creative Soundblaster Live Platinum 5.1 retail

Monitor : Iiyama A902MT Vision Master Pro451 19" Diamondtron

CD Rom : Pioneer DVD - 105S(Z) 16x40xATAPI bulkslot-in

Speakers : Creative Desktop Theatre 2500 (AC3)

CD Writer : Plextor PX - W1210TA 12X10X32 IDE CD-REWRITER

Verwijderd

Zo zijn er nog 333 mogelijk heden.;)

Wat vind je zelf?

Maar ziet er goed uit.

Er zijn altijd mensen die het afzeiken.:?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb meer de vraag
combinatie moederboard - grafischekaart en geluidskaart of dit goed met elkaar draait of is er een betere combinatie

Verwijderd

Ik denk niet dat er veel betere combinaties zouden zijn.
een sb live 5.1 is (momenteel) zowat het beste dat er is ! die ge-force2 kaart is (net niet) het neusje van de zalm maar voldoet zeker !!! Ik denk dus niet dat er veel problemen zullen komen met deze configuratie (vga, cpu, mb)
ik heb momenteel ook een CUSL2 + p3-800 + asus V-7700 + SB Live 5.1. En dit draait SOEPEL en crashloos ! Mits een goeie instelling van bios en windows uiteraard :-)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 februari 2001 15:40 schreef Skeleton het volgende:
een sb live 5.1 is (momenteel) zowat het beste dat er is ! die ge-force2 kaart is (net niet) het neusje van de zalm maar voldoet zeker !!! Ik denk dus niet dat er veel problemen zullen komen met deze configuratie (vga, cpu, mb)
ik heb momenteel ook een CUSL2 + p3-800 + asus V-7700 + SB Live 5.1. En dit draait SOEPEL en crashloos ! Mits een goeie instelling van bios en windows uiteraard :-)
wat is volgens jou advies een betere grafische kaart.

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-08 17:08

faraway

Dank U...

Met de huidige prijsdalingen zou je ook aan een Radeon64 ViVo kunnen denken. Zeker als je op je 19"-monitor in hogere resoluties wilt photoshoppen

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 15:40 schreef Skeleton het volgende:
En de sb platinum dan? beetje duur, maar dan heb je ook wat...:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 februari 2001 16:47 schreef faraway het volgende:
Met de huidige prijsdalingen zou je ook aan een Radeon64 ViVo kunnen denken. Zeker als je op je 19"-monitor in hogere resoluties wilt photoshoppen
Het gaat mij niet zo zeer om het prijs maar naar ervaring met IBM en DELL ben ik ik het zat met die merken met hun mooie praatjes ik denk dat ik het beter kan proberen in het zelfbouw

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 17:01 schreef mongloit het volgende:

[..]

En de sb platinum dan? beetje duur, maar dan heb je ook wat...:)
Ti's die dewelke ik heb. Maar dat is toch de 5.1 ? of heb ik een groot gat in mijn hersenpan ? :-) :-)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
goeie combo :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Pagina: 1