Toon posts:

Ervaringen met ds-xtreme kaart voor de NDS

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren hebben wij eindelijk na weken wachten twee ds-x kaarten kunnen kopen voor onze zoons.
De kaarten zijn een tijd moeilijk leverbaar geweest waardoor er misschien niet zo heel veel over terug te vinden is.
Omdat ik denk dat er meer mensen zijn die ook niet kunnen vinden wat ze zoeken heb ik maar bedacht om een nieuwe topic te open in de hoop dat hiermee ook anderen zijn geholpen en de info makkelijker vinden onder deze titel.
Ik hoop dan ook dat dit een aparte topic blijft en niet opgaat in een andere topic waardoor de antwoorden toch lastig te vinden zijn,

Wij zijn beginners op dit gebied dus we zijn gaan zoeken met google.
Er zijn een aantal sites waar de kaart helemaal wordt beschreven b.v.
www.scorpei.com/DS-Xtreme.html maar helaas zijn deze vaak engelstalig.

De firmware die op de kaart staat is 1.0.1. Ik weet inmiddels dat er ook een 1.0.2 versie bestaat.
Ik lees op het officiële forum van de ds-x http://forums.ds-xtreme.com/ nogal wat berichten dat deze firmware problemen geeft.
Op de website http://wiki.scorpei.com/index.php/DSX_compatibility_list staat gelukkig een mooie lijst waarop je van heel veel spellen kunt zien met welke firmware ze werken.
Helaas hebben steeds meer spellen 1.0.2 nodig.
Nu heb ik een aantal vragen over de firmware namelijk:

Waar kan je firmware 1.0.2 downloaden?
Moet je eerst de oude firmware verwijderen?
Wat als het niet lukt met de nieuwe firmware, kan je dan de oude er weer terug op zetten?
Moet je alleen de mappen op de kaart zetten en kan je dan weer spelen of moet je nog iets anders doen?
Is het op een of andere manier mogelijk dat je iets fout doet wat niet meer te herstellen is en waardoor de kaart onbruikbaar wordt?
(eigenlijk zou ik graag stap voor stap willen weten wat je moet doen in begrijpbare taal voor beginners :S )

Ik hoop op zo veel mogelijk reacties en ervaringen, ook voor andere "moeders en vaders" waarvan de kinderen zelf nog niet oud genoeg zijn op het allemaal uit te zoeken.

Alvast enorm bedank voor diegene die ons verder willen helpen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Twinmom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:56
Hier is GoT niet voor bedoelt. Dit topic gaat dus dicht.
Overigens is het posten van een hoop vragen onder het mom van een "ervaringen" topic niet bepaald netjes ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Crash op 24-12-2006 12:54 ]

Dit topic is gesloten.