RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
dat is mogelijk, maar ik vrees dat je dan nog steeds te weinig bandbreedte gaat hebben om met maxivista het beeld over te sturen, waarschijnlijk gaat het tweede beeld in schokken gaan, of zal er een vertraging opzitten, iets wat je met een flightsimulator niet wil hebben lijkt me...
beter lijkt me om via een tweede videokaart een tweede monitor aan te sluiten, dan heb je geen last van vertraging of schokken...
beter lijkt me om via een tweede videokaart een tweede monitor aan te sluiten, dan heb je geen last van vertraging of schokken...
Waarom niet? Geef die netwerkkaarten beide een leuk IP (bijv. 10.0.0.50 en 10.0.0.51) en een subnet (255.255.255.0) en connect je tooltje dmv. die IP's..
Weet trouwens niet of dat voordeel geeft, of je echt meer dan ca. 2MBps nodig hebt voor wat screen refreshes is te betwijfelen. RDP doet het met minder
Weet trouwens niet of dat voordeel geeft, of je echt meer dan ca. 2MBps nodig hebt voor wat screen refreshes is te betwijfelen. RDP doet het met minder