MSN wil niet aanmelden na installatie Kaspersky Internet Sec

Pagina: 1
Acties:

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-07 13:16
Recentelijk heb ik bij de vriendin van mijn vader Kaspersky Internet Security geinstalleerd.

Nu vertellen ze me dat ze niet meer kunnen inloggen op MSN Messenger en ook niet meer op hun Postbank. MSN Messenger heeft een probleem met de KEY poorten.

Ik de boel nalopen, maar ik kan het probleem niet achterhalen. In de subcat. Anti-Hacker van Kaspersky staat MSN gewoon aan.

In de modem/router staan de poorten standaard allemaal dicht, maar dit is bij mij zelf thuis ook zo en normaal geeft dit bij MSN ook geen problemen.

Ik heb een aantal topics gevonden en de suggesties die daar staan uitgevoerd. Geen enkele leidt tot resultaat. Ook heb ik MSN Messenger gedeinstalleerd en Live Messenger geinstalleerd, maar deze geeft hetzelfde probleem.

De Windows Firewall staat uit.

Op de PC staan nog wel restanten van Norton Internet Security, welke niet in z'n geheel zijn verwijderd. Dit kan ik ook niet meer verwijderen want bij Software staat ie niet meer en de directory is gedelete.

Ik heb geen zin om Windows XP helemaal te herinstalleren. Heeft iemand suggesties?

[ Voor 6% gewijzigd door Snowwie op 23-12-2006 20:18 ]

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Het komt vaker voor dat Norton problemen geeft, zeker als er sprake is van kapotte installaties of verlopen licenties. Aangezien het vaak voorkomt dat mensen Norton er niet af kunnen krijgen heeft Symantec een verwijder tooltje gemaakt, deze is hier te vinden.

Denk dat het dan wel opgelost is ;)

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Snowwie schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 20:15:

Op de PC staan nog wel restanten van Norton Internet Security, welke niet in z'n geheel zijn verwijderd. Dit kan ik ook niet meer verwijderen want bij Software staat ie niet meer en de directory is gedelete.
Kaspesky kan toch niet instaleren als er nog een andere antivirus is geinstalleerd op de pc?
Probeer eens de removal tool van symantec, http://www.softpedia.com/...Norton-Removal-Tool.shtml

zou iig kijken naar de instellingen van de firewall..

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-07 13:16
Het volgende was er aan de hand, op die pc stond wel Norton Security, maar geen enkele deinstallatie bestand. Ik heb uit de msconfig de opstartbestanden gevist en de directory leeggegooid. Desondanks was dit nog niet genoeg. Maar, na even zoeken toch de removal tool van Symantec gedownload en de resterende Norton rotzooi gedeinstalleerd. De licenties waren inderdaad verlopen. Kaspersky kon overigens wel gewoon geinstalleerd worden.

Nu werkt alles weer naar behoren :)

Erg tevreden over Kaspersky Internet Security, zowel mijn vader, ik, zijn vriendin, mijn moeder en m'n kameraad zijn zo ver gegaan om een licentie te kopen. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Snowwie op 24-12-2006 02:17 ]

Mijn YouTube Channel