Falcon4.0, nog een community

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:50
Heya, ik heb zojuist falcon 4 weer geinstalleerd omdat het de enige sim was die me ooit kon boeiien. Nu weet ik dat er nogal wat uitbreidingen zijn bijgekomen die gratis te downloaden waren, maar ik kan maar weinig meer vinden. Iemand enig idee of hedendaagse resoluties etc nog ondersteund worden?

Wil het spel weer gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik heb het origineel en allied force in de kast liggen, maar momenteel staat alleen allied force geïnstalleerd. ik speel het niet zo vaak meer.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:50
heb net allied force besteld. Maar vraag me af of ik nog ergens die sp patches kan downloaden?

edit:

hier iets gevonden:
http://www.freefalcon.com/

[ Voor 24% gewijzigd door DarkShadow op 23-12-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-10 21:32
Ik ben het spoor op een gegeven moment ook kwijt geraakt. Je had SuperPAK, dan had je die fransen nog en nog wat andere eye candy downloads ... complexcomplex. Maar wat ik begrepen had was fat F4AF eigenlijk al die uitbreidingen bundelde maar dat zou je eens moeten uitzoeken. F4AF lijkt wel redelijk ondersteund te worden met regelmatige updates.

Op www.frugalsworld.com kon je 'vroeger' veel vinden. SuperPAK4 slingert het en der nog rond op internet, en je had ook niet iets als BMS en FreeFalcon.

Als je nog ergens een pagina vindt die even uitlegt hoe alles inelkaar steekt en hoe F4AF in dit verhaal staat, zou ik je dankbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

http://forums.frugalsworld.com/vbb/showthread.php?t=66600 kan wellicht een handig startpunt zijn

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!