Newsleecher Disconnects?

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• blastfire
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-12-2022
Het zit zo steeds wanneer ik me newsleecher laat downloaden doet hij 6min normaal downloaden en dan kapt ie er mee. Het is net als ie dan vasthangt maar dat is dus niet zo, heb alles geprobeer port forwarden internet alls gecheckt weet het gewoon niet meer. Mijn provider is @home voorheen ging het altijd goed heb geen firewal aan dus daar ligt het niet aan.

het downloaden gaat echt haperend dan doe ie 1mb en stopt ie weer dan gaat hij door tot 10mb en kapt het weer af er staat ook bij info dat ik steeds disconects krijg wat doe ik fout???

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:45
blastfire schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:45:
Het zit zo steeds wanneer ik me newsleecher laat downloaden doet hij 6min normaal downloaden en dan kapt ie er mee. Het is net als ie dan vasthangt maar dat is dus niet zo, heb alles geprobeer port forwarden internet alls gecheckt weet het gewoon niet meer. Mijn provider is @home voorheen ging het altijd goed heb geen firewal aan dus daar ligt het niet aan.

het downloaden gaat echt haperend dan doe ie 1mb en stopt ie weer dan gaat hij door tot 10mb en kapt het weer af er staat ook bij info dat ik steeds disconects krijg wat doe ik fout???
Hoe zit je netwerk in elkaar, is het bedraad of wireless, wat voor een router, welk OS, welke virusscanner, wat gebeurt er met een andere nieuwslezer etc. etc.

• blastfire
Router: Sitecom WL-122 maar rechtstreeks krijg ik ook disconects.
Netwerk:hij is bedraad
Virusscanner: MCafee
Nieuwslezer: niet geprobeer maar zit bij eweka en ze zeggen dan ik newsleecher moet pakken die word beste ondersteunt door eweka.

Verwijderd

Zit je toevallig in een huis waar meerdere mensen ook via nieuwsgroepen aan het downloaden zijn. Hier is het zo dat mijn nieuwslezer niet kan connecten als de overbuurman (zit op zelfde internetverbinding aan het downloaden is)

Verder graag wat meer info

offtopic
Die uitroeptekens kun je misschien de volgende keer achter wegen laten, het lijkt op deze manier alsof je een beetje teveel om aandacht vraagt

• blastfire
Neej alleen ik doe downloaden via newsleecher maar ik had eerst geprobeerd met 4 bots te draaie maar baat niet echt krijg nog steeds disconect bij new & log staat bot 1 2 3 4 is gedisconect

Wat wil je allemaal weten ^^

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
legale versie?

• blastfire
Ja is legaal is ook niet goedkoop ook

• blastfire
ik heb steeds onder het downloaden last van disconect tot op het moment dat ik niet meer conect krijg met newsleecher. dan moet ik weer het programma afsluiten en opstarten maar dan doet hij het weer maar weer voor maar eventjes. help a.u.b

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 18:20

Ray

ze hebben hier trouwens ook een edit knop :(

afin pak eens een ander proggie zoals newsbinpro (die gebruik ik zelf al jaren) en kijk of je dezelfde problemen hebt. zoniet > software probleem. zoja > wellicht ook software maar dan meer intern mapping / routing etc

Verwijderd

Ja, en de meeste programma's hebben ook een trial tijd van 30 dagen waarin je ze legaal kunt proberen. Dus niks aan het handje, maargoed misschien ook eens mailtje sturen naar support van newsleecher. Je bent 1 van de weinige die m legaal heeft dus dan hebben die mensen ook weer eens een klacht(je) af te handelen. (Krijg je meteen een standbeeld als "werkverschaffer die als enige in nederlands Newsleecher legaal heeft)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:41

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 19:26:
Je bent 1 van de weinige die m legaal heeft dus dan hebben die mensen ook weer eens een klacht(je) af te handelen. (Krijg je meteen een standbeeld als "werkverschaffer die als enige in nederlands Newsleecher legaal heeft)
Wat een onzin zeg. Totale FUD. De meeste mensen hier op GoT die NL gebruiken hebben gewoon netjes een licentie zoals ik zelf ook. Waarom NL proberen te gebruiken met hacks en andere zaken? Vaak werken die versies niet of maar kort. Bovendien kun je voor goede software natuurlijk gewoon betalen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• blastfire
Heb het al gefixt had hem op 45% download speed staan dat was niet goed zo te zien
bedankt voor jullie snelle reacties op deze topic

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:19

Tags NL

Harmful or Harmless?

Misschien ook iets om gewoon in het Newsleecher Topic te zetten? (Het grote NewsLeecher topic deel 2)

Trouwens, je betaalt iets van 30 euro voor een jaar en dat is best goedkoop! (Toch?)

https://powershellisfun.com

• Ray

Ray

Bor de Wollef schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 19:31:
[...]

Wat een onzin zeg. Totale FUD. De meeste mensen hier op GoT die NL gebruiken hebben gewoon netjes een licentie zoals ik zelf ook. Waarom NL proberen te gebruiken met hacks en andere zaken? Vaak werken die versies niet of maar kort. Bovendien kun je voor goede software natuurlijk gewoon betalen.
waar baseer je dat nou weer op ? ik weet vrijwel zeker te zeggen dat 'geen enkele tweaker de juiste licenties heeft' uitgezonderd studenten die het voor inkoop hebben. Dat jij je netjes aan de regels houdt is prima maar een dergelijke reactie zonder onderbouwing O-)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:41

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

StuiTeR schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 22:35:
[...]

waar baseer je dat nou weer op ? ik weet vrijwel zeker te zeggen dat 'geen enkele tweaker de juiste licenties heeft' uitgezonderd studenten die het voor inkoop hebben. Dat jij je netjes aan de regels houdt is prima maar een dergelijke reactie zonder onderbouwing O-)
Ik baseer dit op mijn observaties in o.a. het eerder genoemde grote Newsleecher topic. Hoezo kunnen studenten NL trouwens voor "inkoop" kopen? Dat jij iets vrijwel zeker weet wil nog niet zeggen dat dat ook de waarheid is wanneer je het niet kunt onderbouwen. Een groot deel van de bezoekers hier koopt gewoon licenties zoals het hoort. Daarbij is NL (ongeveer 30 euro) nou ook niet echt een duur programma.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 23-12-2006 22:52 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

StuiTeR schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 22:35:
[...]

Een beetje gelijk heeft Bor de Wolfet ook wel, er zijn ook genoeg mensen die wel officieel hun programma's kopen, of laat ik het zo zeggen: Die doen alsof ze hun software legaal hebben. En dat is denk ik ook maar beter ook, aangezien GOT's reputatie er niet beter op zou worden als iedereen zou zeggen welke software hij of zei "geleend" zou hebben. En mijn mennig in vorige reply was ook een "reactie zonder onderbouwing".

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:45

DataGhost

iPL dev

Ik heb dat eigenlijk ook altijd, op zowel mijn desktop-pc als mijn laptop, thuis of ergens met 100mbit-lijn :+ Alle versies vanaf 3.5 Final doen dat, na een tijdje LIJKT het alsof ie stopt met transfers, maar als je op een van je verbindingen klikt verspringt ie weer een beetje. Hij blijft ook gewoon downloaden (stiekem), maar dat zie je niet en het gaat best brak. Mijn oplossing was downgraden naar 3.5 beta 2, die werkt eigenlijk gewoon goed.

Edit: Het zal ook wel aan de persoon liggen, kennelijk hebben weinig mensen er maar last van. Ik heb op mijn desktop WinXP Pro SP1 met KAV5/6, geen firewall, 24 bots, op mijn laptop heb ik WinXP Pro SP2 met McAfee nogwattes, ook geen firewall en 3 bots meestal. Erg vreemd allemaal.

[ Voor 24% gewijzigd door DataGhost op 24-12-2006 00:35 ]

• Ray

Ray

Bor de Wollef schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 22:49:
[...]

Ik baseer dit op mijn observaties in o.a. het eerder genoemde grote Newsleecher topic. Hoezo kunnen studenten NL trouwens voor "inkoop" kopen? Dat jij iets vrijwel zeker weet wil nog niet zeggen dat dat ook de waarheid is wanneer je het niet kunt onderbouwen. Een groot deel van de bezoekers hier koopt gewoon licenties zoals het hoort. Daarbij is NL (ongeveer 30 euro) nou ook niet echt een duur programma.
ik dacht dat je de stelling in het algemeen trok. Dus dat iedereen voor al zijn software de licentcies op orde zou hebben. Vandaar ook mijn studenten opmerking die zoals bekend vaak hun OS goedkoper kunnen. WBT newsleecher zou ik het je niet met zekerheid kunnen zeggen.
Ik promoot zeer zeker niet het gebruik van minder legale software en heb ook zeker een boel dingen gewoon gekocht......echter niet alles....

• nightowl
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-03-2009

nightowl

always too early to sleep

Ik herken dit probleem. Ik heb hiervoor meerdere malen contact gehad met de makers van Newlseecher. Tot op heden niet echt een oplossing kunnen vinden. Mijn provider is Singnet (Singapore), ADSL. Heb regelmatig disconnects. PC opnieuw opstarten helpt niet. Voor mij is de enige remedie om een half uur tot uur te wachten. Volgens Newsleecher kunnen AV programma's roet in het eten gooien. Volgens hen vooral Avast en nog een paar meer (vergeten welke). Om eerlijk te zijn, deel ik die mening niet. Na het verwijderen van alle AV software en firewalls, zelfs na herinstallatie van Windows XP Pro SP2 is het probleem niet opgelost. Voor mezelf zoek ik de oorzaak bij mijn provider. Telkens wanneer die met zijn DNS-servers of proxies bezig is, krijg ik dit soort problemen.

HTH

[ Voor 0% gewijzigd door nightowl op 24-12-2006 10:48 . Reden: /typos ]

Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.

Pagina: 1