Om een goeie airflow te creeren zoek ik een kast met een luchtinlaat onder in de voorkant. Zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n kast en/of er eentje aan kunnen raden? Ik bedoel dan een nieuwe kast zonder er zelf in hoeven te boren
Thanks!
ik heb sinds kort een antec nine hundred, lijkt wel een stofzuiger door de twee 120 mm fans aan de voorzijde.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
De MS-TECH LC-660 is met airflow en window aan de zijkant. En betaalbaar! 
Alternate link
Alternate link
[ Voor 43% gewijzigd door Louw Post op 23-12-2006 15:48 ]
Ikzelf heb een chieftec matrix (is nu ongeveer een 1,5 tot 2 jaar oud) je kan er standaard 3 8 cm fans in kwijt en in de achterkant nog 2 en is een goeie zware kast als je het mij vraagt, voelt degelijk aan. was toneder tijd een euro of 90 - 100, ze zullen ondertussen wel nieuwe series hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door E-razor1984 op 23-12-2006 15:33 ]
Wat heb je zelf al gezocht? Er zijn er zat te vinden volgens mij. Kijk bijvoorbeeld eens op de site van Coolermaster.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ik heb al gezocht, maar ik vroeg ook om ervaringen of aanraders... het is geen luiheidbreinonline schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 15:37:
Wat heb je zelf al gezocht? Er zijn er zat te vinden volgens mij. Kijk bijvoorbeeld eens op de site van Coolermaster.
Ik heb zelf in mijn kast een thermaltake iCage gezet, deze neemt drie cd-rom-bays in beslag, biedt ruimte aan drie hd's en er zit een 120mm fan voor.
[ Voor 17% gewijzigd door Invisible_man op 23-12-2006 15:44 ]
Thermaltake heeft er wel een paar, bijv deze:
Thermaltake Behuizing Armor
En Aerocool heeft er ook wel wat
Thermaltake Behuizing Armor
En Aerocool heeft er ook wel wat
[ Voor 32% gewijzigd door kapert op 23-12-2006 15:47 ]
Inwin s523, mooi zwart kastje voor weinig geld
.
Heeft voor én achter plaats voor een 92mm fan. Dit is echter ook wel op internet te vinden. Kijk anders even in de productsurvey, hier zal ook vast wel wat instaan incl. ervaringen.
Heeft voor én achter plaats voor een 92mm fan. Dit is echter ook wel op internet te vinden. Kijk anders even in de productsurvey, hier zal ook vast wel wat instaan incl. ervaringen.
Misschien is dit wat voor je:
http://www.enermax.com.tw...t_cases_detail.asp?PrID=6
Deze heeft een windtunnel. Je moederbord gaat er 180 graden gedraaid in. Hierdoor komt je processor in de windtunnel die onderaan de kast zit.
Deze heeft een windtunnel. Je moederbord gaat er 180 graden gedraaid in. Hierdoor komt je processor in de windtunnel die onderaan de kast zit.
[ Voor 15% gewijzigd door EnsconcE op 23-12-2006 16:02 ]
Er zijn niet veel bedrijven die die tunnels meeleveren. Even goed opletten als je deze wilt aanschaffenEnsconcE schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 15:58:
Misschien is dit wat voor je:
[afbeelding]
Verwijderd
Damn, die onderste lijkt wel op een jet-engine!
Hopelijk komt er ook niet zo'n herrie uit!
Hopelijk komt er ook niet zo'n herrie uit!
Hee bedankt voor de reacties! Wat een gaaf ding, die met die tunnel!!! En die jetengine is inderdaad wel erg bruut!
Zelf heb ik nu de Thermal take Armor Jr. (silver) aangeschaft voor mijn E6600/P5B computer 
Daarin komt nog een Ibox bij, die zie je niet op dit plaatje helaas.
Project is nog lopende helaas.
Maar deze heeft zoals je kan zien ook een front intake.

Daarin komt nog een Ibox bij, die zie je niet op dit plaatje helaas.
Project is nog lopende helaas.
Maar deze heeft zoals je kan zien ook een front intake.
Intel I7-7700k, ASUS Z270 Mark 1, Asus Turbo GTX1060 6GB, 16GB Corsair, Samsung M2 960Evo, Asus MX25AQ, Haf 912 plus, coolermaster 600W.
Vrijwel elke kast is daarvoor goed tegenwoordig. Antec P180 is mijn favoriet.
Volgens mij kun je dit prima zelf uitzoeken. Pak een aantal kasten die je mooi vindt en zoek daar reviews en ervaringen over. Menig uitgebreide review heeft foto's waar je prima kun zien hoe de kast inelkaar steekt.
Dit topic gaat in ieder geval op slot. Dit is uitzoekwerk wat je prima zelf kunt doen
.
Dit topic gaat in ieder geval op slot. Dit is uitzoekwerk wat je prima zelf kunt doen
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()