beeld van andere PC zonder scherm

Pagina: 1
Acties:

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-07 23:55

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
Bestaat er een manier waarmee je zonder KVM Switch toch het hele opstartproces kan volgen en daarna er dus de grafische interface mee kan zien en eventueel dingen typen of input met de muis geven?

Ik heb hier namelijk een oude pentium 2 staan, en ik dacht: kom, misschien kan ik er nog iets leuks mee doen. Dus heb ik m neergezet en aangesloten (alleen stroom, inbellijn en monitor kabel). Ik daxht als ik het andere uiteinde van die monitor kabel nou aansluit op de extern beeldscherm connector van mn laptop, misschien heb ik dan wel beeld. Maar helaas, dat bleek niet te werken. Op google gezocht, maar dan kom je alleen maar uit op een KVM, en Got hetzelfde. Een KVM ga ik volgende week kopen. Dit is dus alleen even een noodoplossing.

Ik zoek dus eigenlijk een programma wat er voor zorgt dat je toch via die monitor kabel kan zien wat er allemaal gebeurd. Verder kan ik niks, want alle monitoren etc, etc zijn nu in gebruik. De pc waarmee ik de P2 ga bedienen werkt op win XP Pro SP2.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:38

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Met zo'n pc gaat je dat niet lukken helaas. De meeste bedrijfsmatige fileservers beschikken wel over een remote control port waarmee je op afstand mee kan kijken, maar dit zit niet in jouw pc'tje. Heb je niet ergens een CRT/LCD die je er even aan kan hangen? Als het allemaal werkt kan je met RDP of WinVNC het draaiende systeem overnemen. Maar dan zal je het toch eerst in de lucht moeten brengen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-07 23:55

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
Dat is inderdaad een goed idee. Ga toch maar even kijken of ik iets kan ritselen.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+