Toon posts:

[XP] Na verwijdering account is map leeg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, wie kan mij helpen.

Na het verwijderen op de normale manier van een user account in win xp is de map die xp op het buroblad zet leeg (bij de optie bestanden bewaren). Ik kon dit altijd doen zonder problemen want de map die op het buroblad kwam is gevuld met de oude documenten van het verwijderde account.

Na het zoeken op de schijven (c en d), ook met verborgen bestanden en mappen optie aan, wordt er niets gevonden.

Heeft 1 van jullie nog een laatste redmiddel om die bestanden terughalen???

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat is "de map die xp op het buroblad zet"? Als dat een directory is die "fysiek" onder \documents and settings\%verwijderde-user% stond kan het natuurlijk weg zijn, daar vroeg je zelf om.
edit:

Ah, ik begrijp dat dat standaard zou zijn in XP? Kan ik me niet herinneren, maar ik verwijer dan ook niet zo vaak accounts uit ene niet-server omgeving dus dat kan best een gebrek aan kennis van mijn kant zijn :X

Laatste redmiddel: PC uitzetten, Windows niet meer starten tot je het terug hebt en file recovery software draaien om verwijderde bestanden terug te halen. Zie de FAQ van Client Software Algemeen voor wat tips hierover.

offtopic:
Overdreven ?? uit de topictitel gehaald, verplaatst naar Windows Clients en de titel nog wat aangepast per het gangbare formaat aldaar . En inkoppertje; ga voortaan regelmatig backuppen..

[ Voor 33% gewijzigd door F_J_K op 23-12-2006 11:19 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
C:\Documents and Settings\dieuser zou toch echt niet zomaar verwijderd worden :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters