Toon posts:

Geforce 2 MX of Voodoo 3?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel tussen deze 2, met name omdat de 3dfx chip maar 16 mb geheugen heeft, of maakt dit niet al te veel uit als ik 192 mb sdram heb :?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand:?

Verwijderd

ligt aan de rest van de pc en wat je wilt doen.
wil je in 32 bit spelen(duh) dan mot je de mx nemen wil je geld over hebben neem je de voodoo(niet aangeraden).

Verwijderd

Als je een K6-2 of oudere CPU hebt zou ik een V3 nemen, als je een wat zwaardere PC hebt zeker weten een GF2 MX

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[Off topic]
He Ro zit jij hier ook! >:)
Ik heb mijn reactie al via ICQ verstuurd dus

tWiStEr has spoken :Z
(enne op Voodoo :r ik)

[/off topic]

Verwijderd

Een v3, want die mx is echt een klote ding mijn v3 vind ik veel beter :r

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-08 01:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Op vrijdag 02 februari 2001 15:53 schreef MR_tecH het volgende:
Een v3, want die mx is echt een klote ding mijn v3 vind ik veel beter :r
De meerderheid van de tweakers zal precies het tegenovergestelde beweren.

Daarbij komt 3DFX is rip.

Leuke lamp, overigens !!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

geforce 2 mx rulesssssss
core=220
mem=206

((-:
Geforce kopen dus!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Een V3 maakt geen gebruik van typische AGP functies, waaronder texturen wegproppen in het gewone geheugen. Dit gaat dan ook een beperking geven (die 16 Mb) dus met komende spellen. Verder is een V3 een prima kaartje, een MX is natuurlijk wel een stukkie rapper, maar dan ook duurder..

Verwijderd

Ro2: Als je voor snelle games gaat, ga dan voor de Gforce2mx, wil je superieure beeldkwaliteit in 2D, ga dan absoluut voor de V3.

Qua games is de MX sneller, maar daarentegen heeft de voodoo3 weinig tot geen compatibiliteitsissues. Dat telt voor mij heel zwaar. Ik heb ook een voodoo3 en ik heb er nooit problemen mee gehad. Wat betreft de 16MB: dit is voldoende voor de voodoo3. Kortgezegd: heb je een 19" monitor: koop een V3, wil je een kaart voor Internet-, office- of grafische doeleinden: koop een V3. Wil je een kaart voor veel spelletjes en max. framerate: koop een MX.
Pagina: 1