Toon posts:

Samsung 203B op Sony VAIO fs215e, HELP!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gister een externe monitor gekocht namelijk de Samsung 203b, maar ik kan de native resolutie niet instellen. Ik kan wel 1280x1024 en lager + 1600x1200 en 1680x1050.
De native resolutie van 1400x1050 staat er dus niet tussen weet iemand wat ik moet doen?

Ik heb alle nieuwste drivers al geinstalleerd!

Hieronder mijn specs:

Videokaart: Mobile Intel 915GM/GMS, 910GML Express Chipset Family
RAM geheugen: 512MB

Hopelijk weet iemand iets!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer het eens met powerstrip

Verwijderd

Ik heb toevallig ook gisteren een 203b gekocht.

Ik gebruik een Nvidia kaart en kan in de control panel ergens "custom resolutions" instellen. (het moet zijn 1400x1050 60Hz). Mischien kan zoiets ook in jouw control panel. Zo niet, dan moet je t inderdaad met Powerstrip doen.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt voor jullie reacties zal powerstrip eens proberen!

Verwijderd

Topicstarter
Powerstrip heeft helaas niet geholpen. Ik ga vandaag terug naar de winkel om mijn geld terug te vragen en dan ga ik voor de Samsung 205bw.

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 09:06:
Powerstrip heeft helaas niet geholpen. Ik ga vandaag terug naar de winkel om mijn geld terug te vragen en dan ga ik voor de Samsung 205bw.
?

Alsof dat het probleem oplost.... iets met probleemontwijking..

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Verwijderd

Zoek even in Google op de naam van de video kaart van de sony (of op Vaio) en "custom timings" of "custom resolutions". Misschien vind je de oplossing snel, of kom je erachter dat er inderdaad geen is.

Verwijderd

Topicstarter
Heb inmiddels mijn monitor geruild voor een samsung 205bw en ben er zeer tevreden over!
Met de Samsung 203b was het toch niets geworden mijn videokaart ondersteunt die resolutie niet. Dus niets aan te doen, maar ben blij met m'n nieuwe monitor @ 1680x1050 :)

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 18:28
Haha, lol, ik heb gisteren ook een 203B gekocht :P

Heb je de drivers van de bijgeleverde cd geinstalleerd? Bij mij kwam de resolutie hierna beschikbaar

Verwijderd

Topicstarter
Ja had alle drivers enzo al geinstalleerd maar mocht niet baten, zie ook TS :P
Pagina: 1